- Блогтар
- Қабаев Ә.К.
- Өтініш
мына сұмдыққа қалай қарайсыз? үкметтің ақшасына күн көріп жүрген самрұқ қазына деген мекеменің үй салып берү саласындағы сайтына кіріп өтініш берүге қазақ тілді адамға еш бір жағдай жоқ. мүлдем адам құрлы санамайды екен басшылары.мына сілтемеге https://skcn.kz/ru/news/obyavleniya кіріп көріңіз де келесі сілтеме https://skcn.kz/kz/news/obyavleniya немес қазақша түймешені бассаңыз көресіз сорақылықты. орсщасында жаңалықтар бірден шығады да мемлекеттік тілде мүлдем шығарылмай ақ қалуы мүмкін.менің конституциялық хұқығым айкын бұзылып тұр. бұл мемлекеттік мекеме, ал жеке меншіктегі мекемелер тіпті конституцияны аяқ асты қылып алған. мысалы каспий банктің аты шулы каспий қосымшасында мемлекет тілінде бір сөз де жоқ. шара қолданып көріңіз. қолыңыздан келсе егер. соны талап етемін қазақ мемлекетінің азаматы болғандықтан.
- Нұртаза Ермек
- Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
- 08.12.2020
- 39
- Өтініш нөмірі 656197
Қабаев Ә.К. 15.12.2020, 06:22
Құрметті Нұртаза Ермек! Сіздің еліміздегі тілдік ахуалға және мемлекеттік тілдің өз деңгейінде қолданылуына қатысты көтеріп отырған мәселеңіз орынды. Бұл – қазіргі таңда көпшілік тарапынан жиі көтерілетін өзекті мәселелердің бірі. Осы орайда, тiлдердi дамыту саласындағы бiрыңғай мемлекеттiк саясаттың iске асырылуын қамтамасыз ететін уәкiлеттi орган ретінде Комитет Қазақстан Республикасы Конституцияның 14-бабына, «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабына, «Ақпаратқа қол жеткізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 14-тармағына сілтеме жасай отырып, «Самұрық-Қазына»-ға өтінішіңізде көтерілген мәселелер бойынша өз тараптарынан тиісті шаралар қабылдау және алдағы уақытта мұндай жағдайлардың қайталанбауын қадағалау туралы хат (15.12.2020 ж.№ 01/3322-И) жіберді. Сонымен қатар «Kaspi Bank» АҚ-ның (бұдан әрі – Банк) қосымша бағдарламасының қазақ тіліндегі нұсқасының жоқтығына қатысты шара қабылдау туралы жеке азаматтардан бірнеше өтініш келіп түскен болатын. Бұл ретте Комитет тарапынан Банкке аталған олқылықты түзетуге қатысты хат жолданған болатын. Банк жауабына сәйкес Kaspi.kz қолданбасының нұсқасы дайын, алайда пандемияға байланысты қазіргі кезде Банк ресурстары ел тұрғындарына көмектесуге арналған жобаларға бағытталғандығы айтылып, алдағы уақытта клиенттердің қолданбадағы барлық қызметті мемлекеттік тілде тұтына алу бағытында жұмыстар жалғасатыны хабарланды. Баяндалғандармен қатар тіл саясатын жүзеге асыру саласындағы белсенді азаматтық ұстанымыңыз үшін алғыс білдіреміз!