«Нұрлы жер» мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде қолжетімді тұрғын үй
Пайдаланушылар тұрғын үйдің қаржылық қолжетімділігін қамтамасыз ету бойынша «Бәйтерек» холдингінің («Отбасы банк» АҚ және «Қазақстан Тұрғын үй компаниясы» АҚ еншілес ұйымдары арқылы ұсынатын) келесі құралдарына қатысты сұрақтарын жібере алады: «Отбасы банк» АҚ: Тұрғын үй заемдарын беру; Ипотекалық несиелеу. «ҚТҮК» АҚ: ЖАО-ның бағалы қағаздарын сатып алу арқылы құрылыс салушыларды қаржыландыру; Сатып алу құқығымен жалға берілетін тұрғын үй; Ипотекалық кредиттеу; Үлестік тұрғын үй құрылысына кепілдік беру.
- Сұрақтар: 6
- Жауаптар: 6
- 27.10.2021, 15:00
- 27.10.2021, 18:00
Бейсенбаева Ая 27.10.2021, 17:09, Сұрақ нөмірі: 10770
Здравствуйте, в данный момент Отбасы банк в связи с неполадкой в системе проверок подлинности документов не принимает от оценочных компании заявку где у клиентов тех.паспорт на квартиру был получен в электронном виде (или данный документ распечатан и передан оценщику)
Когда восстановят данный сервис?
Почему не проверяются путем письменного (может быть) обращение Отбасы Банк в ЦОН, не требуя клиентов получить повторно тех.паспорт в бумажном виде?
«Бәйтерек» ұлттық басқарушы холдингі» АҚ 27.October.2021, 17:41
Уважаемая Ая! На электронном техническом паспорте отсутствует QR код, который позволяет проверить подлинность документа. В связи с этим, АО «Отбасы банк» требует оригинал документа.