Білім басқармасы

Орта білім беру мекемелерінде онлайн оқу платформаларын сапалы енгізу арқылы оқу үрдісін жаңғырту және оқушылар мен мұғалімдердің цифрлықсауаттылық деңгейін арттыру.

  • Сұрақтар: 3
  • Жауаптар: 3
  • 16.04.2025, 09:00
  • 16.04.2025, 18:00

Батырбеков Саят 16.04.2025, 17:16, Сұрақ нөмірі: 13506

  • 0

Цифрлық сауаттылықты арттыруға арналған онлайн оқыту платформаларының қандай тиімді аспектілері бар?

Жетісу облысы 16.April.2025, 17:27

Онлайн оқыту платформалары оқушыларда да, мұғалімдерде де цифрлық сауаттылықты қалыптастыруда және дамытуда маңызды рөл атқарады. Олардың тиімділігі негізгі цифрлық дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін білім беру мазмұны мен цифрлық құралдарды біріктіруден тұрады. Негізгі АКТ дағдыларын қалыптастыру Платформалар оқушыларды интерфейстермен жұмыс істеуге, пішіндерді толтыруға, файлдарды тіркеуге, ақпарат іздеуге, чат пен бейне қоңырауды пайдалануға үйретеді — мұның бәрі цифрлық сауаттылықтың негізі болып табылады. Тәуелсіздік пен жауапкершілікті дамыту Онлайн-ортада жұмыс істеу мерзімдерді сақтауды, нұсқауларды орындау кезінде мұқият болуды, өзін — өзі бақылауды-цифрлық қоғамда қажетті дағдыларды талап етеді. Желідегі қауіпсіз мінез-құлық Көптеген платформалар цифрлық ортада жауапты мінез-құлықты қалыптастыруға ықпал ететін киберэтикаға, парольдерге, авторлық құқықтарға қатысты бөлімдерді немесе мүмкіндіктерді қамтиды. Интерактивтілік және сыни ойлау Интернеттегі ресурстарды, гиперсілтеме тапсырмаларын, кірістірілген бейнелерді, дереккөздерді таңдау тапсырмаларын пайдалану оқушыларға цифрлық ақпаратты талдауға, салыстыруға және бағалауға көмектеседі. Цифрлық ортада бірлесіп жұмыс істеу Түсініктемелер, форумдар, құжаттарды бірлесіп өңдеу функциялары (мысалы, Google Docs) цифрлық өзара әрекеттесу және байланыс дағдыларын дамытады. Мұғалімнің цифрлық мәдениеті Мұғалім үшін платформамен жұмыс істеу тек оқыту құралы ғана емес, сонымен қатар цифрлық қызметтерді иеленуден бастап қолайлы технологияларды саналы түрде таңдауға дейінгі жеке даму тәсілі болып табылады.