Мемлекеттік қызмет

Мемлекеттік қызмет бағыты бойынша

  • Сұрақтар: 4
  • Жауаптар: 4
  • 17.04.2025, 10:00
  • 17.04.2025, 17:00

Әбікен Айбар 17.04.2025, 10:38, Сұрақ нөмірі: 13507

  • 0

Мемлекеттік қызметке өтініш берген кезде үміткерден қандай құжаттар талап етіледі және өтініштерді электрондық жүйе арқылы тіркеу қалай жүзеге асырылады?

ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі 17.April.2025, 10:50

Үміткер өтініш беру кезінде жеке сәйкестендіру нөмірі, ЭЦҚ (электрондық цифрлық қолтаңба) және талап етілетін құжаттар (білім туралы куәлік, тәжірибе, жеке тұлға туралы ақпарат, т.б.) тапсырады. Өтініш онлайн жүйе арқылы тіркеледі, содан кейін кадр қызметі құжаттардың сәйкестігін тексеріп, үміткерді келесі кезеңге жібереді.