ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРЫНЫҢ ON-LINE КЕҢЕСІ

Құрметті порталға кірушілер! 2009 жылдың 16 ақпанынан бастап Біз сіздерге «On-line кеңес» жаңа сервисін ұсынудамыз. Сіз кез келген мемлекеттік органға мына мәселелер бойынша: • Қазақстан Республикасының заңнамаларын түсіндіру, • Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімдерді түсіндіру, • Қандайда бір жағдай жөніндегі лауазымды тұлға әрекетінің құқықтылығы жөніндегі сұрақтармен қоса басқа да сұрақтарды қоя аласыз. Сұрақтарыңызды барынша қысқа да нұсқа тұжырымдауыңызды сұраймыз, ол кеңесшінің сұрағыңызға дер кезінде жауап беруіне ықпал етеді. Сервисті пайдалану үшін келісімді қабылдап, кеңес алатын мемлекеттік органды тізімнен таңдап, сұрақ қою үлгісін толтыруыңыз қажет. Сіз «Сұрақ мәртебесі» бөлімінде Сұрағыңыз қабылданды ма, жоқ па және мемлекеттік органдардың жауаптарымен таныса аласыз.

  • Сұрақтар: 1531
  • Жауаптар: 45
  • 16.02.2009
  • 31.12.2010
  • ҚР Ауыл шаруашылық министрлігі

Диана Галиева 21.12.2009, Сұрақ нөмірі:

  • 0

Скажите, кто в Астане защищает права потребителя? У общества «Адилет», как у общественного объединения нет соответствующих полномочий. К примеру, компания «Отей-телеком» продает не сертифицированные телефоны, которые потом ломаются. Инструкций, как положено по закону на русском и казахскомя языках у них нет. Только на английском и французском языке. Сдаешь телефоны в ремонт, а они их держат неделями, а потом возвращают те же телефоны, но без ремонта. Менеджер компании Нугманова Анара бросает телефоны или посылает своих клиентов. И вот таких нерадивых бизнесменов защищает наше государство, объявляя мораторий на их проверки? Она же закроет свою лавочку, успешно перерегистрируется и ищи ветра в поле.