ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРЫНЫҢ ON-LINE КЕҢЕСІ

Құрметті порталға кірушілер! 2009 жылдың 16 ақпанынан бастап Біз сіздерге «On-line кеңес» жаңа сервисін ұсынудамыз. Сіз кез келген мемлекеттік органға мына мәселелер бойынша: • Қазақстан Республикасының заңнамаларын түсіндіру, • Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімдерді түсіндіру, • Қандайда бір жағдай жөніндегі лауазымды тұлға әрекетінің құқықтылығы жөніндегі сұрақтармен қоса басқа да сұрақтарды қоя аласыз. Сұрақтарыңызды барынша қысқа да нұсқа тұжырымдауыңызды сұраймыз, ол кеңесшінің сұрағыңызға дер кезінде жауап беруіне ықпал етеді. Сервисті пайдалану үшін келісімді қабылдап, кеңес алатын мемлекеттік органды тізімнен таңдап, сұрақ қою үлгісін толтыруыңыз қажет. Сіз «Сұрақ мәртебесі» бөлімінде Сұрағыңыз қабылданды ма, жоқ па және мемлекеттік органдардың жауаптарымен таныса аласыз.

  • Сұрақтар: 1531
  • Жауаптар: 45
  • 16.02.2009
  • 31.12.2010
  • ҚР Ауыл шаруашылық министрлігі

Яровой Алексей Владимирович 08.02.2011, Сұрақ нөмірі:

  • 0

Моё обращение в МинЮст РК через портал электронного правительства Республики Казахстан (раздел "Электронные обращения") не зарегистрировано с 21.01.2011 (статус "доставлено" и всё). Какие государственным органам РК установлены сроки для регистрации обращения граждан и какие сроки для ответа на эти обращения? Почему портал egov.kz автоматически не отслеживает нарушения сроков и не уведомляет об этом контролирующие органы? (в call-центре egov.kz советуют позвонить в МинЮст, но я не вижу смысла изначально использовать данную систему если мне самому нужно исправлять её сбои)