ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРЫНЫҢ ON-LINE КЕҢЕСІ

Құрметті порталға кірушілер! 2009 жылдың 16 ақпанынан бастап Біз сіздерге «On-line кеңес» жаңа сервисін ұсынудамыз. Сіз кез келген мемлекеттік органға мына мәселелер бойынша: • Қазақстан Республикасының заңнамаларын түсіндіру, • Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімдерді түсіндіру, • Қандайда бір жағдай жөніндегі лауазымды тұлға әрекетінің құқықтылығы жөніндегі сұрақтармен қоса басқа да сұрақтарды қоя аласыз. Сұрақтарыңызды барынша қысқа да нұсқа тұжырымдауыңызды сұраймыз, ол кеңесшінің сұрағыңызға дер кезінде жауап беруіне ықпал етеді. Сервисті пайдалану үшін келісімді қабылдап, кеңес алатын мемлекеттік органды тізімнен таңдап, сұрақ қою үлгісін толтыруыңыз қажет. Сіз «Сұрақ мәртебесі» бөлімінде Сұрағыңыз қабылданды ма, жоқ па және мемлекеттік органдардың жауаптарымен таныса аласыз.

  • Сұрақтар: 1531
  • Жауаптар: 45
  • 16.02.2009
  • 31.12.2010
  • ҚР Ауыл шаруашылық министрлігі

Уатай Каблан 05.10.2010, Сұрақ нөмірі:

  • 0

Здравствуйте! Я отправил дочь Уатай Айша на учебу в г.Дубай ОАЭ купив билет на 15 сентября 2010г. в одну сторону авиакомапнии Эйр Астана через агентов этой компании. При посадке на самолет работник компании Эйр Астана отказался регистрировать билет ссылаясь на решения органов ОАЭ. У нас была резидентская виза на учебу. При этом кроме устного приказа никаких других документов у работника компании не было. Не пустим и все! Сами понимаете этот обратный билет в ближайший год не нужен!. При оформлении документов такие требования службы ОАЭ не выставляли и при въезде в ОАЭ об этом ничего не спрашивали! Работник заставил купить билет на конкретную дату. При сдаче этого билета удерживается 75 долларов США(это заработок компании Airastana?) Я переписывался с компанией Airastana они дали какую то отписку о решении органов ОАЭ. Но опять никаких подтверждающих документов! Теперь я должен в комитет по правам человека это письмо отправить или вы ответите?