Жария дауларды сотқа дейін реттеу
Әкімшілік реформалардың қазіргі кезеңі қоғам мен мемлекет институттарын одан әрі демократияландырумен және әкімшілік рәсімдерді жетілдірумен, басқарушылық жаңа тәсілдер мен технологияларды құқықтық қамтамасыз етумен тікелей байланысты. Түрлі әлеуметтік шиелістерді шешудің қалыптастырылып жатқан жаңа тетіктері арасында олардың мемлекеттік басқаруға қатысуы нысаны мен өздерінің құқықтары мен бостандықтарын қорғау әдісі ретіндегі азаматтардың мемлекеттік органдарға жүгіну институты ерекше орын алады. Жария дауларды сотқа дейінгі реттеу институтын қолдану соттарға жүктемені азайтумен қатар, мемлекеттік органдардың шешім қабылдаудағы, олардың лауазымды адамдарының жасаған әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін жауапкершілігінің деңгейін арттыруды, мемлекеттің араласуы қажеттігін төмендетуді, сонымен қатар мемлекеттік органдардағы әкімшілік рәсімдердің ашықтығын арттыруды пайымдайды. Жария дауларды сотқа дейін реттеудің рәсімі, татуластыру рәсімдерін қоса алғанда, Қазақстан Республикасының заңнамасында әлі өзінің тиісті құқықтық регламенттелуін тапқан жоқ
- Сұрақтар: 7
- Жауаптар: 7
- 01.08.2019, 09:30
- 01.08.2019, 18:00
- ҚР Әділет министрлігі
Айтуарова Айгерим 01.08.2019, 14:37, Сұрақ нөмірі: 8569
Здравствуйте, хотел попасть на прием к руководителю государственного органа и лично обратиться к нему. По этому поводу у меня вопрос такой, какая существует процедура приема граждан и обязан ли руководитель меня принять?
ҚР Әдiлет министрлігі 01.August.2019, 14:41
Добрый день. Согласно статье 13 Закона РК от 12 января 2007 года «О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц» руководители государственных органов, органов местного самоуправления и их заместители обязаны проводить личный прием граждан и представителей юридических лиц, в том числе работников этих органов, не реже одного раза в месяц согласно графику приема, утверждаемому руководителем соответствующего государственного органа. Прием должен проводиться по месту работы в установленные и доведенные до сведения физических и юридических лиц дни и часы. Если обращение не может быть разрешено должностным лицом во время приема, оно излагается в письменной форме и с ним ведется работа как с письменным обращением.