Мемлекеттік қызметтер көрсету және оларды көрсету рәсімдерін жетілдіру

Елбасының тапсырмасын іске асыру шеңберінде тізілімдегі көрсетілетін қызметтердің жалпы санының 90% - дан астамы электрондық форматқа ауыстырылды (көрсетілетін қызметтердің 94,4% - ы немесе 686-дан 648-і). Цифрландыру мемлекеттік қызмет көрсету саласына оң әсерін тигізді. Мәселен, соңғы жылдары электрондық нысанда көрсетілген мемлекеттік қызметтердің үлесі екі есеге өсті (2017 жылғы 53,1% - дан 2020 жылдың қорытындысы бойынша 82,9% - ға дейін). Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімдерін бұзу саны 3 еседен астам азайды (370 мыңнан. 114 мыңға дейін). БҰҰ рейтингіне сәйкес (UN Global E-Government Development Index) 2020 жылы "электрондық үкіметтің" даму көрсеткіштері 10 позицияға жақсартылды және Қазақстан 193 елдің арасында рейтингте 29-орынды алады. Агенттіктің ұсынымы бойынша Мемлекеттік қызметтерді көрсететін объектілерде жұртшылықтың белсенді өкілдері визуалды тексеру, қызметтерді алу кезінде проблемалық мәселелерді анықтау мақсатында мемлекеттік органдар мен ұйымдардың келушілерімен әңгімелесу жүргізу арқылы оларды одан әрі шешу үшін қоғамдық бақылау жүргізеді. 2020 жылы азаматтық қоғам өкілдері мемлекеттік қызмет көрсететін 300-ден астам нысандарда бақылауды жүзеге асырып, 307 бұзушылықты анықтады. Бұзушылықтарды жою бойынша 287 ұсыным. Орындалған ұсыныстардың қорытындысы бойынша қоғам өкілдері пост-бақылауды жүзеге асырады. Қоғамдық бақылау жүргізу кезінде әлеуметтік желілерде тікелей трансляция жүзеге асырылады. Агенттік жұмысының стратегиялық бағыттарының бірі мемлекеттік қызметтерді алу кезінде қызмет алушылардың құқықтарын қорғау болып табылады. Көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі заңсыз әрекеттері (39,6%), жер қатынастары (30%), Әлеуметтік сала (14%) және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық (11%) салаларындағы мемлекеттік қызмет көрсетуден негізсіз бас тартулар (23,6%) жиі шағымдалатыны анықталды. Агенттік пен оның аумақтық органдарының өтініштері негізінде. бөлімшелермен 266 жоспардан тыс тексеру жүргізілді (125 өтініш берушінің дәлелдері немесе қаралған өтініштердің жалпы санының 16,8% расталды). Азаматтардың өтініштері бойынша жоспардан тыс тексерулердің қорытындысы бойынша әр түрлі тәртіптік жауапкершілікке мемлекеттік органдар мен оларға ведомстволық бағынысты ұйымдардың 207 қызметкері тартылды. Сонымен қатар, келіп түскен өтініштер негізінде 33 лауазымды тұлға әкімшілік жауапкершілікке тартылды. ӘҚБтК-нің 465-бабы. 89,6% жағдайда көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтары қалпына келтірілді (Агенттік БК жоспарланған мәндерінің деңгейіндегі көрсеткіш - 86%).

  • Сұрақтар: 2
  • Жауаптар: 2
  • 614
  • 30.04.2021, 10:00
  • 30.04.2021, 13:00
  • ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі

Ермагамбетова Мейрамкуль 30.04.2021, 11:44 Сұрақ нөмірі: 10380
  • 0

Я предприниматель Алматинской области!!! Добрый день!!! У меня такой вопрос и предложение по линии оказания государственных услуги а именно по оказанию государственной услуги "Определение кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка". Для чего нужен данная услуга предпринимателю и многим другим гражданам РК. Это логично!!! Для того чтобы человек, гражданин, предприниматель далее уже смог обратиться за другой государственной услугой а именно: государственной услугой "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка" это все понимают кроме тех кто оказывает услугу "Определение кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка". Так в чем вопрос, вопрос: когда гражданин РК обращаясь за государственной услугой "Определение кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка" услугодателю, услугодатель должен ли при оказании услуги провести проверку о возможности выкупа запрашиваемого земельного участка услугополучателем?? То есть проверить можно ли выкупить данный участок? Удостовериться не находиться ли участок на красной линии и.т.д??? К чему вопрос а к тому что, вы приставляете вы обращаетесь за данной услугой отметьте услуга платная, и дело не 3000 или 4000 тысяча тенге а больше, после получения услуги вы узнаете что ваш участок находиться на красной линии. Предлагаю 1 вариант. две вышеуказанные услуги совместить. То обе услуги можно было получить одним заявлением чтобы избежать вышеуказанных не целевых трат денежных средств услугополучат ...
Толығырақ

Жауаптар (1) Түсініктемелер (1)

Ермагамбетова Мейрамкуль 30.04.2021, 10:33 Сұрақ нөмірі: 10379
  • 0

Я предприниматель Алматинской области!!! Добрый день!!! У меня такой вопрос и предложение по линии оказания государственных услуги а именно по оказанию государственной услуги "Определение кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка". Для чего нужен данная услуга предпринимателю и многим другим гражданам РК. Это логично!!! Для того чтобы человек, гражданин, предприниматель далее уже смог обратиться за другой государственной услугой а именно: государственной услугой "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка" это все понимают кроме тех кто оказывает услугу "Определение кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка". Так в чем вопрос, вопрос: когда гражданин РК обращаясь за государственной услугой "Определение кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка" услугодателю, услугодатель должен ли при оказании услуги провести проверку о возможности выкупа запрашиваемого земельного участка услугополучателем?? То есть проверить можно ли выкупить данный участок? Удостовериться не находиться ли участок на красной линии и.т.д??? К чему вопрос а к тому что, вы приставляете вы обращаетесь за данной услугой отметьте услуга платная, и дело не 3000 или 4000 тысяча тенге а больше, после получения услуги вы узнаете что ваш участок находиться на красной линии. Предлагаю 1 вариант. две вышеуказанные услуги совместить. То обе услуги можно было получить одним заявлением чтобы избежать вышеуказанных не целевых трат денежных средств услугополучат ...
Толығырақ

Жауаптар (1) Түсініктемелер (0)