- Блогтар
- Мырзабосынов Е.Қ.
Мырзабосынов Е.Қ.
ҚР Туризм және спорт министрі
Мәдениет және ақпарат министрі М.Құл-Мұхаммедтің ҚР Парламенті Мәжілісінде өтетін Үкімет сағатындағы баяндамасының тезистері
Құрметті депутаттар!
Құрметті әріптестер!
Мәдениет және ақпарат министрлігінің қызметі елдің маңызды бағдарламалық құжаттарының ережелеріне негізделеді. Олар, атап айтқанда, Елбасының Қазақстан халқына Жолдауын іске асыру жөніндегі жалпыұлттық іс-шаралар жоспары, Үкіметтің 2007-2009 жылдарға арналған бағдарламасы, «Нұр Отан» партиясының сайлау алды тұғырнамасы және т.б. жатады.
Сонымен қатар, нәтижеге бағдарланған бюджеттік жоспарлау жүйесіне көшу шеңберінде Мәдениет және ақпарат министрлігінің 2009-2011 жылдарға арналған Стратегиялық жоспарының жобасы әзірленді. Аталған құжатта орта мерзімді кезеңдегі министрлік жұмысының негізгі бағыттары қарастырылған.
Алайда мәдениет және ақпарат салаларының даму болашағын сөз етпес бұрын, ағымдағы жылы атқарылған шараларға қысқаша тоқталуға рұқсат етіңіздер.
Ең алдымен, мен «Мәдени мұра» ұлттық стратегиялық жобасының іске асырылу қорытындыларына тоқталғым келіп отыр. Өздеріңіз білесіздер, бұл бағдарлама 2004 жылы қабылданды. Осы уақыттың ішінде біз маңызды нәтижелерге қол жеткіздік.
Жалпы алғанда, өткен төрт жылда 51 тарих және мәдениет ескерткіштерінде жаңғырту жұмыстары аяқталды, Қазақстан аумағындағы 39 қалашық пен қорғанда археологиялық зерттеу жұмыстары жүзеге асырылды.
Қазақстанның тарихи және мәдени ескерткіштерінің Мемлекеттік Тізімі әзірленіп, оған 218 объект енгізілді. Ұлттық мәдениет үшін айрықша маңызы бар сәулет және археология ескерткіштерінде 30 қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізілді.
Қожа Ахмет Иассауи кесенесі мен Тамғалы археологиялық кешені сияқты екі теңдессіз ескерткіштің ЮНЕСКО-ның Дүниежүзілік Мұралар Тізіміне енгізілгені біздің қол жеткізген маңызды жетістіктеріміздің бірі болды. Қазіргі кезде аталған тізімге ежелгі Отырар қаласын енгізу үшін қажетті рәсімдер жүзеге асырылуда.
Бүгінгі таңда Алматы және Шығыс Қазақстан облыстарындағы Есік және Берел қорғандарының құрылысы жүргізілуде. Дамаск қаласындағы Әл-Фараби кесенесі мен этномәдени орталығының құрылысы, Сұлтан Бейбарыстың кесенесі және Каир қаласындағы Сұлтан Аз-Захир Бейбарыстың мешітін қайта жаңғырту жөніндегі жұмыстар жалғасуда.
2006 жылғы сәуірде Париж қаласындағы ЮНЕСКО-ның Штаб-пәтерінде «Мәдени мұра» бағдарламасының тұсаукесері табысты өтті. Онда шетелдік сарапшылар оның бірегейлігін атап, жоғары баға берді. Сондай-ақ, ағымдағы жылғы қарашаның басында Париж қаласында көрнекті философ Ш.Құдайбердиевтің 150 жылдық мерейтойына арналған «Шәкәрім Әлемі» көрмесі ұйымдастырылды.
Сонымен қатар, Америка Құрама Штаттары, Германия, Тәжікстан, Иран, Египет, Украина, Қытай, Белоруссия және басқа да бірқатар мемлекеттерде Қазақстанның тарихи және мәдени мұраларының көрмелері өткізілді.
Ең маңыздысы, Бағдарламаны іске асыру барысында ұлттық мәдени мұраларды зерттеудің тұтас жүйесі құрылды. Еліміз тәуелсіздік алғаннан кейін алғаш рет гуманитарлық білімнің мемлекеттік тілдегі толыққанды қорын құру жөніндегі қадамдар жасалды.
Қытай, Түркия, Монғолия, Ресей, Жапон, Египет, Өзбекстан, Армения, АҚШ, Батыс Еуропа елдеріне ғылыми-зерттеу экспедициялары ұйымдастырылды. Бұл экспедициялардың қорытындысы бойынша ғылыми ортаға бұрын белгісіз болып келген Қазақстанның тарихы, этнографиясы, өнері туралы бес мыңға жуық қолжазба мен баспа басылымдары табылды.
350 –ден астам кітап аталымы жарық көрді, олардың арасында тарих, археология, этнография бойынша бірегей сериялар, жаңа энциклопедиялық сөздіктер бар.
Бұдан басқа, мұражайлар мен кітапханалар құжаттарын цифрлық форматқа көшіру, тарихи-мәдени мұралардың ақпараттық жүйесін қалыптастыруға ерекше назар аударылды. Атап айтқанда, бүгінгі күні «Қазақстанның электрондық кітапханасы» және «Мәдени мұра» Интернет-порталдарының жұмысы жолға қойылды.
Осы іс-шаралардың барлығы халықтың тарихи мұраларға ыңғайлы қазіргі заманғы форматта қол жеткізуін қамтамасыз етуге бағытталған.
Жалпы алғанда «Мәдени мұра» бағдарламасын іске асыруға 6 миллиард теңгеге жуық, соның ішінде 2008 жылы – бір миллиард үш жүз миллион теңгеден астам қаржы бөлінді.
Бұл жерде мен «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасының маңыздылығы тек тарихи-ескерткіштерді қайта қалпына келтірумен және қазба жұмыстарын жүргізумен ғана шектелмейтіндігін атап өткім келеді. «Мәдени мұра» – бұл отандық мәдени мұраны ел ішінде, сондай-ақ шет елдерде танымал етудің, қазақстандықтардың өз тарихы мен мәдениетіне қызығушылықтарын арттырудың бірегей құралы болып табылады.
Өздеріңіз көріп отырғандай айтарлықтай жұмыстар атқарылды. Сонымен қатар, осындай кең ауқымды міндеттерді қысқа мерзімде орындау іс жүзінде мүмкін еместігін атамауға болмайды. Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев атап өткендей, «Мәдени мұра» бағдарламасы» өзіміздің түп-тамырымызды одан әрі зерделеу және біздің байтақ жеріміздің тарихы мен мәдениетін бүкіл әлемге таныту үшін қажетті дұрыс бағыт көрсетті.
Мемлекет басшысының тапсырмасын орындау үшін «Мәдени мұра» бағдарламасы тұжырымдамасының жобасы әзірленді және бүгінде ол Үкімет тарапынан мақұлданды.
Министрлік қызметінде ұлттық кинематографты дамыту ерекше орын алады. Егер мен, біздің дәуірімізде кино өнері танымалдық деңгейі бойынша теңдесі жоқ десем қателеспеймін деп ойлаймын.
Бұл бағыттағы алғашқы қадамдардың бірі ретінде «Қазақфильм» ҰК» АҚ жаңартудың жоспары әзірленді. Бұл жоспарда техникалық қайта жабдықтау, жаңа алаңдар құру, прокат қызметін ұйымдастыру, кино өнімдерін сақтаудың цифрлық технологияларын енгізу қарастырылған.
Егер нақты қол жеткізілген нәтижелер туралы айтатын болсақ, ағымдағы жылы үш толық метраждық көркем және үш анимациялық фильмнің өндірісі аяқталды. Оның ішінде «Мұстафа Шоқай», «Ауылым әнім», «Әкем екеумiз» және т.б. бар.
Әрине, кино туралы айтқанда қыркүйекте өткізілген V «Еуразия» халықаралық кинофестивалін атап өту қажет. Ондағы 7 номинация бойынша ұсынылған 70-тен астам кинокартиналардың арасынан қазақстандық режиссерлердің жұмыстары лайықты орын алғандарын естеріңізге саламын.
Министрлік жұмысының үлкен бөлігі мәдени іс-шараларды республикалық және халықаралық деңгейде ұйымдастыруға арналды.
Түркіменстанның, Катар, Египет және Иорданияның Қазақстандағы мәдениет күндері жоғары деңгейде өткізілді. Украинаның Қазақстандағы жылы шеңберіндегі іс-шаралар өткізілді. Өз кезегінде Қазақстанның Монғолиядағы, Тәжікстандағы мәдениет күндері ұйымдастырылды.
Қазақстан Республикасының елордасы – Астана қаласының 10 жылдығын мерекелеу шеңберінде атқарылған жұмысты ерекше атап өту қажет. Онда министрлік бес ауқымды іс-шаралар тобын, соның ішінде, орасан табыспен өткен «Опералия-2008» 4-ші халықаралық музыкалық фестивалін ұйымдастырылды. Аталған іс-шараға Италияның, Ресейдің, Испанияның, АҚШ-тың, Австрия мен т.б. мемлекеттердің жетекші театрлары қатысты.
Жалпы елорданың мерейтойының құрметіне өткізілген бұл іс-шараларға 30 мыңнан астам адам қатысты.
Ақпараттық саладағы жұмыстарды қорытындылай келе, бірінші кезекте «Арна Медиа» ұлттық ақпараттық холдингінің құрылуы туралы айту қажет. Бұл холдинг өзіне мемлекеттің барлық медиа-ресурстарын біріктірді.
Сондай-ақ, Елбасының тапсырмаларына сәйкес, мемлекеттік теле арналарды тақырыптық дифференциациялау бойынша жұмыстар басталып кетті. Бүгінгі күні «Ел Арна» телеарнасын білім, мәдениет және жастар телеарнасы ретінде қайта форматтаудың тұжырымдамасы әзірленді.
Мемлекеттік ақпараттық тапсырыс ағымдағы жылы 81 тақырыптық бағыт бойынша 94 баспа және электрондық БАҚ-тарда орналастырылды. Салыстыратын болсақ, 2007 жылы олар екі есе аз болатын.
Мемлекеттік ақпараттық саясат ең алдымен, қоғамның ақпараттық сұранысын сапалы қанағаттандыруға, жүргізіліп жатқан реформаларды түсіндіруге, мемлекеттің дамуындағы жетістіктерді көрсетуге бағытталған.
Бұл бағытта жыл басынан бері министрлік өзекті тақырыптар бойынша 70-тен астам медиа-жоспар әзірлеп, іске асырды.
Бұдан басқа, біз еліміздің ақпараттық алаңын толық тізімге алдық. Сонымен, әрекет етпейтін 6 665 БАҚ есептен шығарылды. Қазіргі уақытта іс жүзінде әрекет ететін 2 786 БАҚ қана есепте тұр.
Бұл жұмыс әрі қарай жалғасатынын атап өткім келеді. Біз мемлекеттік тапсырысты орындайтын БАҚ-тарға мақсаттық аудиториялары, таралымы, тақырыптық бағыттарының сәйкестілік пәндері бойынша толық мониторинг жүргізуді жоспарлап отырмыз.
Сонымен қатар, мемлекеттік тапсырыс бойынша 65 баспа 400-ден астам әлеуметтік маңызды әдебиет түрлерін шығарады, мысалы үшін 2007 жылы олардың саны 45 болатын.
Мемлекеттік тілді оқытудың әдістемесі үнемі жетілдіріліп отырады. Тек ағымдағы жылдың өзінде жалпы таралымы жарты миллионнан астам 6 түрлі сөздік, 22 компьютерлік бағдарлама, 2 түрлі балама оқу бағдарламасы әзірленіп, жарыққа шығарылды.
Осы материалдардың барлығын мемлекеттік органдар мен ұлттық компаниялар алды. Сонымен қатар, елімізде алғаш рет мемлекеттік қызметшілерге мемлекеттік тілді көп деңгейлі жеделдетіп оқыту жөніндегі Тұжырымдама, Бірыңғай Стандарт және Типтік бағдарлама әзірленді және бекітілді.
Бүгінгі таңда 10 облыс, Астана және Алматы қалалары іс қағаздарын мемлекеттік тілге көшіргендігін еске саламын. Ал, ағымдағы жылдың соңына дейін 7 орталық және 4 жергілікті атқарушы орган іс қағаздарын мемлекеттік тілге көшіретін болады.
Сонымен қатар, тілді өз бетінше үйренем деушілерге де жағдай жасалған. Атап айтқанда, Интернетте «Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі» веб-порталы жұмыс жасауда. Порталда электрондық кітапхана, мемлекеттік тілді оқыту бағдарламалары, оқу-әдістемелік құралдар, автоаудармалар және т.б. қажетті құжаттар қоры орналастырылған.
Мемлекеттік тілді оқыту инфрақұрылымы тұрақты түрде кеңейтілуде. Бүгінгі күні мемлекеттік тілді оқыту жөніндегі аймақтық орталықтардың саны 43-ке жетті, 2007 жылы олардың саны тек 16 ғана болатын. Төзімді тілдік ортаны дамыту мәселесі бойынша біз ұлттық-мәдени бірлестіктердің жұмстарына көп мән береміз. Қазір елімізде ана тілдерімен қатар мемлекеттік тілді оқытатын 190 жексенбілік мектеп жұмыс істейді.
Ортақ тіл – қоғамды топтастыру және барлық ұлтты біріктірудің өте қысқа жолы деп ойлаймын. Осы бағытта біз үшін Қазақстан халқы Ассамблеясымен ынтымақтастық басымды болып табылады.
Осы институтпен бірлесіп «Халық бірлігі – басты ұлттық игілік» тақырыбында дөңгелек үстел және «Толеранттылық және діни төзімділік Орта Азияның игілігі» тақырыбында Халықаралық конференция өткізілді. Бұдан басқа, 22-23 қазанда Қазақстан халқы Ассамблеясының кезекті ХІV Сессиясы өтті.
Біздің жұмысымыздың тағы бір басымды бағыттарының бірі - әлеуметтік-маңызды жобаларды іске асыру шеңберінде үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимылды жүзеге асыру.
Елбасының тапсырмасын орындау үшін 2008 жылғы мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыруға жалпы мемлекет бойынша бөлінген қаржы 1,4 млрд. теңгеге жетті. Соның ішінде бұл қаржының жартысы - яғни 700 миллион теңгеден астамы Мәдениет және ақпарат министрлігінің үлесінде.
Қазіргі кезде мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде 107 ҮЕҰ екі жүзден астам әлеуметтік-маңызды жобаларды іске асыруда.
Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс жүйесіндегі жаңалық ретінде біз мүдделес мемлекеттік органдарға алдағы жылы дағдарыс орталықтарының қызметін дамытуға, сенім телефондарын жасауға бағытталған лоттар қарастыруды ұсындық.
Аталған саланы құқықтық қамтамасыз етуді жетілдіру жөніндегі қадамдар да жасалды. Президент Әкімшілігінен қолдау тапқан біздің ұсынысымыз бойынша «Мемлекеттік сатып алу туралы» Заң жобасына мәдени және ақпараттық салалардағы «қызметтер» спецификасын ескеретін, бірқатар нормалар енгізілді.
Сондай-ақ, ағымдағы жылы нормативтік-құқықтық базаны жетілдіруге ерекше мән берілді.
Атап айтқанда, «Мәдениет туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Заң жобасында ұлттық кино индустрияны қолдау және кинематография саласын реттеуге бағытталған нормалар қарастырылған.
Сонымен қатар, Елбасының Қазақстан Республикасы Парламентінің ІІ-ші сессиясын ашу кезіндегі берген тапсырмаларын орындау мақсатында «Саяси партиялар туралы» және «Бұқаралық ақпарат құралдары туралы» Заңдарына өзгерістер енгізу туралы заң жобалары әзірленді.
Ұсынылған түзетулер ең алдымен, БАҚ және саяси партияларды тіркеу процедурасын жеңілдетуге, сондай-ақ, осы саладағы керексіз бюрократтық тосқауылдарды алып тастауға бағытталған.
Бұл барлық өзгерістердің маңыздылығы заңнамалық актілерді талдаумен айналысатын бірқатар мамандандырылған халықаралық құрылымдардың, оның ішінде ЕҚЫҰ өкілдігінің алдын ала оң баға беруімен де расталады.
Заңдардың жобалары Үкіметтің мақұлдағанын және олардың қысқа мерзімде Парламенттің қарауына енгізілетінін атап өткім келеді. Құрметті әріптестер, Сіздер біздің бұл бастамаларымызды қолдап, аталған заңнамалардың тез арада қабылдануына ықпал етеді деп үміттенемін.
Ал, енді орта мерзімді кезеңде ақпараттық-мәдени салаларды дамытудың нақты жоспарларын атап өтуге рұқсат етіңіздер.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007-2009 жылдарға арналған бағдарламасына сәйкес министірлік жұмысының маңызды басымдығы министрлік менеджментінің жаңа үлгісін қалыптастыру және нәтижеге бағдарланған бюджет жүйесін стратегиялық жоспарлауға көшу болып табылады.
Осы мақсатта, Мен жоғарыда атап өткен Министрліктің 2009-2011 жылдарға арналған Стратегиялық жоспары қысқа мерзімде әзірленіп, қорғалды.
Оның негізі Президент белгілеген ұлттың басты стратегиялық мақсаты – қоғамдық өмірдің барлық саласының бәсекеге қабілеттілігін арттыру және әлемнің бәсекеге қабілетті 50 елінің қатарына кіру болып табылады.
Осы мақсаттағы Министрліктің миссиясы - мәдениет және ақпарат, ұлттың тұрақты дамуы, мемлекеттілікті нығайту және азаматтардың әлеуметтік оптимизмін қалыптастыру саласындағы сапалы әрі қол жетімді қызметтерді ұсынуға бағытталған мемлекеттік саясатты әзірлеу және нәтижелі іске асыру.
Бұл миссияға қол жеткізу үшін қызметтің негізгі төрт бағыты қарастырылған. Олардың әр қайсысы бойынша мақсаттар, міндеттер және жүргізілген жұмыстың тиімділігін бағалайтын негізгі индикаторлар нақты көрсетілген.
Бірінші бағыт – бұл мәдениет және өнер салаларының бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Мұнда біздің әрекетіміз «Мәдени мұра» ұлттық стратегиялық жобасын әрі қарай іске асыруға, мәдениет және өнер саласындағы инфрақұрылымның дамуына, жаңа ақпараттық технологияларды қолдану арқылы мәдени құндылықтарға халықтың қол жеткізуін кеңейтуге, отандық мәдениетті елде және шет елдерде түсіндіріп таратуға бағытталады.
Екінші бағыт - Қазақстан халқын біріктіру факторы ретінде төзімді тілдік орта құру. Мұндағы біздің негізгі мақсатымыз мемлекеттік тілді, Қазақстан халқының тілдерін дамыту болып табылады.
Үшінші бағыт - отандық ақпараттық кеңістіктің бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Мұндағы негізгі мақсат мемлекеттік ақпараттық саясаттың тиімділігін арттыру және Елбасының ішкі саясат мәселелері жөніндегі жиналыста отандық ақпараттық өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және халықтың мұрағаттық қорларға қол жетімділігін кеңейту туралы берген тапсырмаларын орындау болып табылады.
Төртінші бағыт - мемлекеттілікті, халық бірлігін одан әрі нығайту және ұлттың тұрақты дамуы үшін қоғамның топтасуын қамтамасыз ету. Мұнда халық бірлігін нығайту және жалпы қазақстандық отансүйгіштікті қалыптастыру, мемлекеттің азаматтық қоғам институттарымен ықпалдасуын жетілдіру жөніндегі жұмыстарды жалғастыру қажет.
Салалардағы стратегиялық жобаларды жүзеге асыру үшін Министрлік мәдени және ақпараттық қорлардың бірегей үйлесімін қалыптастырады.
Бүгінгі ақпараттық қоғам заманында қандай да бір оқиғаны жариялау кейде сол оқиғаның өзінен де маңызды болып табылатыны құпия емес.
Сондықтан, біз өз қызметімізде мәдени-ақпараттық симбиоз технологиясын барынша қолданамыз. Ақпараттық технологиялар мәдениетті насихаттауға қызмет етсе, және керісінше болған жағдайда мәдени және рухани құндылықтар ақпараттық өнімнің бірінші кезектегі мазмұнын құрайды.
Ал, министрліктің мәдениетті және ақпаратты дамыту жөніндегі нақты жобаларына келсек, олар мынадай:
Мәдениет саласындағы біздің күш-жігеріміз «Мәдени мұра» бағдарламасын әрі қарай іске асыруға жұмсалатын болады.
Мен жоғарыда атап өткендей біз алдағы үш жылға арналған «Мәдени мұра» бағдарламасының тұжырымдамасын әзірледік. Бұл құжат Үкімет отырысында тыңдалды және мақұлданды.
Бағдарламаның бірінші кезеңіндегі негізгі бағыттардың іске асырылуын қамтамасыз ету қажет, бұл ретте оны тездетіп ғылыми айналымға енгізу үшін жаңа ақпараттар легін зерделеуге және өңдеуге баса назар аударылады.
Тағы да атап өтейін – біз ғылыми зерттеулерді сол зерттеудің өзі үшін жүргізбейміз. Біздің басты міндетіміз – мәдени мұраға халықтың қолын жеткізу. Ұлттық тарих пен мәдениет әрбір Қазақстандықтың санасына берік енуі керек. Ортақ тарихи түбірлер – халықтың бірлігі, қоғамның топтасуы үшін керемет негіз болып табылады.
Министрлік бұл міндеттерді шешуге арналған көлемді құралдарға ие. Кинематограф, кітаптар, баспалар, теледидар – міне, осының барлығын біз белсенді түрде пайдаланатын боламыз.
Ұлттық кино өндірісті дамыту – бұл министрліктің тағы бір маңызды жобасы. Мен алдында айтқанымдай «Қазақфильмді» жаңғыртудың жоспары дайын. Келесі жылы екі көркем фильмнің өндірісін аяқтау («Біржан сал» және «Гүл сатушы»), сондай-ақ, 28 жаңа фильмді өндіріске жіберу жоспарлануда.
Қазір ұлттық кино прокаттағы қазақстандық фильмдердің үлесі үш пайызды ғана құрайды. Осы саланы дәйекті дамыта отырып, біз 2011 жылы оның үлесін үш есеге яғни 9 пайызға дейін жеткізуді көздеп отырмыз.
Ақпараттық салада біз мыналарға назар аударуды жоспарлап отырмыз. Бірінші кезектегі міндеттер «Арна Медиа» ұлттық холдингіне жүктеледі. Еліміздің медиа құрылымын басқарудың тиімділігін арттырудан басқа, оның басты мақсаты – мемлекеттік телеарналарды дамытудың жаңа стратегиясын әзірлеу болып табылады.
Сонымен, «Хабар» негізгі ақпараттық-талдамалық арна болуы тиіс. Дәл осы арнада еліміздегі және шетелдердегі барлық маңызды оқиғалар жедел жарыққа шығарылып, бағаланатын болады. Ал, келешекте бұл орталық азия көлеміндегі жетекші ақпараттық-талдамалық арна болмақ.
«Caspionet» арнасы шетелдік аудиторияға арналған имидждік арна болады, ал, қазіргі кезде таратудың ауқымды жүйесін қамтып отырған «Қазақстан» арнасы ішкі саясат міндеттерін тиімді шешуі тиіс. Бұл жұмыс ең алдымен, аймақтық аудиторияларға бағытталатын болады.
Өскеменнің тұрғындары Атырудың экономикалық жетістіктерін білетін болады, ал, Шымкенттіктер Солтүстік Қазақстанның әдемі табиғатын тамашалайтын болады.
Бұдан басқа, жақын арада Қазақстанда бірқатар халықаралық деңгейдегі іс-шаралар өткізілетін болады.
Бұл Әлемдік және дәстүрлі діндер көшбасшыларының Үшінші Съезі, ЕҚЫҰ –ға төрағалық ету, «Азиада», Ислам Конференциясы Ұйымына төрағалық ету сияқты іс-шаралар. Осылардың барлығы туралы біздің көрермендеріміз ресми дерекөздерден нақты және жедел ақпарат алатын болады.
Ал, «Ел Арна» арнасы туралы мен бүгін айтып өттім. Оның базасында мәдениет, спорт, білім және жастар тақырыптарына арналған мүлдем жаңа арна құрылатын болады. Және біз мәдениет саласындағы атқарған жұмыстарымызды осы арнада көрсететін боламыз. Оның үстіне біздің Ұлттық мұрағаттарымыз мол материал жинақтауға мүмкіндік алады.
Мысалы, бүгінгі күні мұнда біздің театрларымыздың қазіргі заманғы репертуарлары, Қазақстан тарихы бойынша керемет материалдар, «Мәдени мұра» бағдарламасы шеңберіндегі музейлік құндылығы бар құжаттар цифрлендірілген түрде сақтаулы. Осының барлығын біз күнделікті ақпараттық жұмысымызда қолданатын боламыз.
Біздің жоспарларымызды техникалық қамтамасыз етуге цифрлық телерадиохабартаратуды енгізу қызмет ететін болады. Нәтижесінде біз не аламыз? Телебағдарламалардың сапасын арттырумен қатар түрлі мақсатты аудиторияларға арналған телеарналар санының өсуіне қол жеткіземіз.
Бұдан басқа, ұлттық қауіпсіздік жөніндегі маңызды мәселе шешілетін болады. Қазір шекаралас аймақтардағы тұрғындар ресейлік телеарналарды қарауға мәжбүр, себебі отандық телеарналардың қажетті қамту аймағы жеткіліксіз.
Осы мәселе цифрлық телерадиохабартаратуды енгізу арқылы шешімін таппақ. 2011 жылға дейін оның қамту аймағы республика аумағының 40 пайызына жуығын, ал 2014 жылға дейін – 100 пайызын қамтуы тиіс.
Қазіргі кезде біздің көрермендер қазақстандық телеарналарды көрмеуінің себебі, түптеп келгенде, ұлттық теледидарға қарсы болуынан емес, аталған телеарналар оның ақпараттық сұранысын қанағаттандыра алмағандығынан.
Біз бұл проблеманы шешеміз. Телеарналарды бір-біріне ұқсамайтын әрі қызықты ету, 2011 жылға дейін мемлекеттік телеарналардың өз бағдарламаларының үлесін 50 пайызға дейін жеткізу, цифрлық телерадиохабартаратуды енгізу арқылы телеарналардың санын арттыру, мемлекеттік емес БАҚ –тармен ынтымақтастықты тиімді дамыту – міне, біздің жоспарларымыз осындай.
Тілдерді дамыту саласында біздің негізгі мақсатымыз – мемлекеттік тілдің әлеуметтік-коммуникативтік функцияларын кеңейту және Қазақстан халқының тілдерін дамыту болып табылады.
Біз 2010 жылы барлық мемлекеттік мекемелерде іс жүргізуді мемлекеттік тілге көшіруіміз қажет. Бүгінде ол үшін барлық жағдайлар жасалған: мемлекеттік қызметкерлер үшін курстар жүргізілуде, әдістемелік құралдар әзірленген, оқу құралдары шығарылуда.
Мемлекеттік тілді оқыту жөніндегі орталықтардың аймақтық желілері де кеңейтілетін болады. Жуық арада олардың саны екі жүзге жетеді.
Қоғамдық бірлікті нығайту саласында мемлекеттің азаматтық қоғам институттарымен өзара іс-қимылын жетілдіру басты міндет болып қала береді.
Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қамтамасыз етуге бөлінген қаражат көлемі жылдан жылға артуда, сондықтан ұсынылатын қызметтердің сапасын бақылау да тиісінше күшейтілетіндігін атап өткім келеді.
Сонымен қатар, ішкі саясат саласындағы жаңа басымдықтардың аясында оларды терең зерттеу және толықтыру жөніндегі жұмыстар күшейтілетін болады.
Сондай-ақ, «Еуропаға жол» бағдарламасының шеңберінде министрлік ЕҚЫҰ мүше-мемлекеттердің жаңа аймақтық саясатының аясында Бейбітшілік және қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелерін талқылау жөніндегі 6 халықаралық конференция өткізуді жоспарлап отырғандығымызды айтқым келеді.
Біз үш жылға арналған Стратегиялық жоспарымыздың, сондай-ақ Елбасының Қазақстан халқына Жолдауына және «Нұр Отан» ХДП сайлау алды тұғырнамасының негізінде Мәдениет және ақпарат министрлігінің бюджетін қалыптастырдық.
Мәжілісте қаралып отырған, жобаға сәйкес, 2009 жылға арналған бюджеттің болжамдық өсімі мақсаттық трансферттерді қоспағанда, шамамен биылғыдан 45 пайызға артық болмақ.
Мен, «Нұр Отан» ХДП сайлау алды тұғырнамасына сәйкес мәдениетке бөлінген қаржының көлемі келесі жылы екі есеге яғни, 10 миллиардтан 20 миллиард теңгеден астамға өсетіндігін атап өткім келеді.
Сонымен қатар, министрлік бюджетінің айтулы бөлігі – 9 миллиард теңгеден астамы – мақсаттық трансферттер түрінде ең алдымен Астана қаласындағы ірі объектілер құрылысын аяқтауға жұмсалатын болады. Олар 3 500 адамға арналған киноконцерттік зал, Тәуелсіздік сарайы, «Шабыт» шығармашылық сарайы және басқалар.
Біздің алдағы екі-үш жылға арналған отандық мәдениет пен ақпаратты дамыту жөніндегі жоспарларымыз, міне осындай.
Біздің жобаларымыздың Қазақстан халқын топтастыруға, қазақстандықтардың әлеуметтік оптимизмін қалыптастыруға және Қазақстанның әрі қарай тұрақты және бәсекеге қабілетті дамуына себепші болатындығына сенімдімін.
Ұлттық мәдениет және мемлекетті ақпараттық қамтамасыз етудің жаңа жүйесі, жаңа мазмұндағы ақпараттық саясат жаңа Қазақстанның ажырамас бөлігі болады.
Назарларыңызға рахмет.
Уважаемые депутаты!
Уважаемые коллеги!
Деятельность Министерства культуры и информации основывается на положениях ключевых программных документов страны. Это, в частности, Общенациональный план мероприятий по реализации Послания Главы государства народу Казахстана, Программа Правительства на 2007 2009 годы, Предвыборная платформа партии «Нур Отан» и другие.
Также в рамках перехода на систему бюджетного планирования, ориентированного на результат, был разработан проект Стратегического плана МКИ на 2009-2011 годы. Данный документ предусматривает основные направления работы министерства в среднесрочный период.
Однако прежде чем перейти к перспективам развития культурно- информационной сферы, позвольте мне кратко рассказать о том, что уже сделано нами в текущем году.
Прежде всего, я хотел бы остановиться на итогах реализации национального стратегического проекта «Мәдени мұра» . Как Вы знаете, данная программа была принята в 2004 году. За это время мы достигли значительных результатов.
В целом, за прошедшие четыре года были завершены реставрационные работы на 51 памятнике истории и культуры, проведены археологические исследования 39-ти городищ и курганов на территории Казахстана.
Подготовлен Государственный Список памятников истории и культуры Казахстана, в который вошли 218 объектов. Было проведено 30 прикладных научных исследований архитектурных и археологических памятников, имеющих особое значение для национальной культуры.
Нашим бесспорным успехом стало включение в Список Всемирного Наследия ЮНЕСКО двух уникальных памятников – мавзолея Ходжи Ахмеда Яссауи и археологического комплекса Тамгалы. В настоящее время осуществляются необходимые процедуры для включения в этот же список древнего города Отрар.
Сейчас ведется строительство заповедников «Иссык» и «Берель» в Алматинской и Восточно-Казахстанской области. Продолжается строительство этнокультурного центра и мавзолея Аль-Фараби, реставрация мавзолея Султана Бейбарса в Дамаске и мечети Султана Бейбарса в Каире.
В 2006 году успешно прошла презентация Программы «Культурное наследие» в Штаб-квартире ЮНЕСКО в Париже, где она получила высокую оценку зарубежных экспертов, отметивших ее уникальность. Также в Париже в начале ноября была организована выставка «Шәкәрім Әлемі», посвященная 150-летию этого выдающегося философа.
Кроме того, выставки исторического и культурного наследия Казахстана прошли в США, Германии, Таджикистане, Иране, Египте, Украине, Китае, Белоруссии и ряде других стран.
Что еще более важно, при реализации программы была создана целостная система изучения национального культурного наследия. Впервые после приобретения независимости страны были предприняты шаги по созданию на государственном языке полноценного фонда гуманитарного образования.
Были организованы научно-поисковые экспедиции в Китай, Турцию, Монголию, Россию, Японию, Египет, Узбекистан, Армению, США и страны Западной Европы. По итогам этих экспедиций приобретено около пяти тысяч рукописей и печатных изданий по истории, этнографии, искусству Казахстана, ранее неизвестных в научных кругах страны.
Издано свыше 350 наименований книг, среди которых уникальные серии по истории, археологии, этнографии, новые энциклопедические словари.
Кроме того, особое внимание было уделено переводу в цифровой формат музейных и библиотечных документов, формированию информационной системы историко-культурного наследия. Так, на сегодняшний день налажена работа Интернет-порталов «Электронная библиотека Казахстана» и «Национальное наследие».
Все эти мероприятия направлены на обеспечение доступа населения к историческому наследию в современном формате.
Отмечу, что в целом на реализацию программы «Мәдени мұра» было выделено почти 6 миллиардов тенге, и в том числе более миллиарда трехсот миллионов тенге – в 2008 году.
Здесь я хотел бы подчеркнуть тот факт, что предназначение программы «Культурное наследие» состоит не только лишь в восстановлении памятников и проведении раскопок. «Мәдени мұра» – это уникальный инструмент популяризации отечественного культурного наследия как в стране, так и за рубежом, повышения интереса казахстанцев к собственным истории и культуре.
Как Вы можете видеть, проведена значительная работа. Вместе с тем, нельзя не отметить, что решение таких масштабных задач в короткий промежуток времени практически невозможно. Как отметил Президент страны Нурсултан Абишевич Назарбаев, «Программа «Культурное наследие» показала нам верное направление, в котором необходимо двигаться, чтобы дальше изучать свои корни и показать всему миру культуру и историю нашей огромной земли».
Во исполнение поручения Главы государства был разработан проект Концепции программы «Мәдени мұра» , который на сегодняшний день уже одобрен Правительством.
Особое место в работе министерства занимает развитие национального кинематографа.
В качестве одного из первых шагов в этом направлении нами разработан план модернизации национальной компании «Казахфильм» . В частности, этот план предусматривает техническое переоснащение, введение новых площадей, организацию прокатной деятельности, внедрение цифровых технологий хранения кинопродукции.
Если же говорить о конкретных результатах, то в текущем году было завершено производство трех полнометражных художественных и трех анимационных фильмов. Среди них «Мұстафа Шоқай», «Ауылым әнім», «Әкем екеумiз» и другие.
И, конечно же, говоря о кино, стоит отметить прошедший в сентябре V-й международный кинофестиваль «Евразия». Напомню, что среди более чем 70 кинокартин, которые были представлены в 7 номинациях, работы казахстанских режиссеров заняли достойное место.
Большой пласт работы министерства был посвящен организации культурных мероприятий, как на республиканском, так и на международном уровне.
На высоком уровне прошли Дни культуры Туркменистана, Катара, Египта и Иордании в Казахстане. Были проведены мероприятия в рамках года Украины в Казахстане. В свою очередь, Дни культуры Казахстана были организованы в Таджикистане и Монголии.
Необходимо особо отметить работу в рамках празднования 10-летия столицы Казахстана – города Астаны. Тогда министерством было организовано пять групп масштабных мероприятий, в том числе и прошедший с большим успехом 4-й Международный музыкальный фестиваль «Опералия 2008». В нем приняли участие ведущие театры Италии, России, Испании, США, Австрии и других стран.
В целом мероприятия в честь юбилея столицы посетили свыше 30 тысяч человек.
Подводя итоги работы в информационной сфере, в первую очередь, необходимо сказать про создание национального информационного холдинга «Арна Медиа» . Этот холдинг объединил в себе все медиа-ресурсы государства.
Также в соответствии с поручениями Главы государства начата работа по тематической дифференциации государственных телеканалов. Так, на сегодняшний день разработана концепция переформатирования канала «Ел Арна» как образовательного, культурного молодежного телеканала.
Государственный информационный заказ в этом году размещен по 81-му тематическому направлению в 94-х печатных и электронных СМИ. Для сравнения отмечу, что в 2007 году их было почти в два раза меньше.
Государственная информационная политика направлена, прежде всего, на качественное удовлетворение информационных запросов общества, разъяснение проводимых реформ, популяризацию успехов в развитии страны.
С начала года в этом направлении министерством разработано и реализовано свыше 70 медиа-планов по самым актуальным темам.
Кроме того, нами проведена полная инвентаризация информационного поля страны. Так, с учета было снято 6 665 недействующих СМИ. В настоящий момент на учете состоят только 2 786 фактически действующих СМИ.
Подчеркну, что эта работа будет продолжена. Мы планируем провести подробный мониторинг СМИ, выполняющих госзаказ, на предмет соответствия целевой аудитории, тиражам, тематической направленности.
Также в рамках госзаказа 65 издательств выпускают более 400 наименований социально важной литературы (для сравнения: в 2007 году их было 45).
Постоянно совершенствуется методика обучения государственному языку. Только в текущем году были разработаны и вышли в свет 6 различных видов словарей общим тиражом более полумиллиона экземпляров, 22 компьютерные программы, 2 вида альтернативных учебных программ.
Все эти материалы получили государственные органы и национальные компании. Также впервые в стране разработаны и утверждены Концепция, Единый Стандарт и Типовая программа по ускоренному многоуровневому обучению государственных служащих государственному языку.
Напомню, что в 10 областях и городах Астане и Алматы делопроизводство уже переведено на государственный язык. А до конца текущего года эту работу мы завершим еще в четырех местных и семи центральных исполнительных органах.
Вместе с тем, все наши разработки открыты для тех, кто изучает язык самостоятельно. Так, в Интернете открыт портал «Государственный язык Республики Казахстан», где размещены электронная библиотека, программы обучения языку, программы-переводчики и многое другое.
Постоянно расширяется инфраструктура обучения государственному языку. На сегодня количество региональных центров по обучению государственному языку достигло 43-х, и это при том, что еще в 2007 году их было только 16.
В вопросе развития толерантной языковой среды большое внимание мы уделяем работе с национально-культурными объединениями. Сейчас в стране работают 190 воскресных школ, где наряду с родным языком изучается и государственный.
Общий язык – наверное, самый короткий путь к единству всей нации и консолидации общества. В данном направлении приоритетным для нас является сотрудничество с Ассамблеей народа Казахстана.
Совместно с этим институтом были проведены круглый стол «Единство народа – главное национальное достояние» и Международная конференция «Толерантность и веротерпимость как достояние Центральной Азии». Кроме того, 22-23 октября состоялась очередная, XIV Сессия Ассамблеи народа Казахстана.
Еще одно приоритетное направление работы – взаимодействие с неправительственным сектором в рамках реализации социально-значимых проектов.
Во исполнение поручения Главы государства бюджет на реализацию государственного социального заказа в 2008 году в целом по стране доведен до 1,4 млрд. тенге. И при этом половину этой суммы – более 700 миллионов тенге – составляет доля Министерства культуры и информации.
Сейчас в рамках госсоцзаказа 107 НПО реализуют более двухсот социально-значимых проектов.
В качестве нововведения в системе госсоцзаказа мы предложили заинтересованным госорганам в будущем году предусмотреть лоты, направленные на развитие деятельности кризисных центров, создания телефонов доверия. Предприняты шаги и по совершенствованию правового обеспечения данной сферы. По нашему предложению, поддержанному Администрацией Президента, в проект изменений Закона «О госзакупках» включен ряд норм, учитывающих специфику «услуг» в культурно-информационной сфере.
Подчеркну, что совершенствованию нормативно-правовой базы в 2008 году было уделено особое место.
Так, в проекте изменений в Закон Республики Казахстан «О культуре» предусмотрены нормы, направленные на регулирование области кинематографии и поддержку национальной киноиндустрии.
Также во исполнение поручений Президента страны, данных на открытии II сессии Парламента, разработаны законопроекты о внесении изменений в Законы «О политических партиях» и «О средствах массовой информации» .
Предлагаемые поправки, прежде всего, нацелены на упрощение процедур регистрации политических партий и СМИ, а также на устранение в данной сфере излишних бюрократических барьеров.
Актуальность всех этих изменений подтверждается и предварительными позитивными оценками ряда специализированных международных структур, которые занимаются анализом законодательных актов, в частности, представительства ОБСЕ.
Отмечу, что проекты законов были одобрены Правительством и в кратчайшие сроки будут внесены на рассмотрение Парламентом. Надеюсь, уважаемые коллеги, что Вы поддержите наши начинания и будете способствовать скорейшему принятию этих законопроектов.
Теперь позвольте мне обозначить конкретные планы развития культурно-информационной сферы в среднесрочной перспективе.
Согласно Программе Правительства Республики Казахстан на 2007-2009 годы ключевым приоритетом работы министерства является выстраивание новой модели менеджмента министерства и переход стратегического планирования на систему бюджетирования, ориентированного на результат.
В этих целях в кратчайшие сроки был разработан и защищен Стратегический план министерства на 2009-2011 годы, о котором я уже сегодня говорил.
В его основе главная стратегическая цель нации, обозначенная Президентом страны, – повышение конкурентоспособности всех сфер общественной жизни и вхождение в число 50-ти наиболее конкурентоспособных стран мира.
Миссия министерства заключается в выработке и эффективной реализации государственной политики, направленной на предоставление качественных и доступных услуг в области культуры и информации, стабильное развитие нации, укрепление государственности и формирование социального оптимизма граждан.
Для достижения этой миссии предусмотрено четыре основных направления деятельности, по каждому из которых четко обозначены цели, задачи и основные индикаторы оценки эффективности проводимой работы.
Первое направление – это повышение конкурентоспособности сферы культуры и искусства. Здесь наши действия будут нацелены на дальнейшую реализацию национального стратегического проекта «Мәдени Мұра», развитие инфраструктуры сферы культуры и искусства, расширение доступа населения к культурным ценностям с использованием новых информационных технологий, популяризацию отечественной культуры в стране и за рубежом.
Второе направление – создание толерантной языковой среды как фактора единения народа Казахстана. Здесь нашей основной целью будет развитие государственного языка и языков народа Казахстана.
Третье направление – повышение конкурентоспособности отечественного информационного пространства. Основными целями здесь станут повышение эффективности государственной информационной политики и решение задач, поставленных Главой Государства на совещании по вопросам внутренней политики по повышению конкурентоспособности отечественного информационного продукта и расширению доступа населения к ресурсам национального архивного фонда.
Четвертое направление – дальнейшее укрепление государственности, единства народа и обеспечение консолидации общества для стабильного развития нации. Здесь необходимо продолжить работу по укреплению единства народа, общеказахстанского патриотизма и совершенствованию взаимодействия государства с институтами гражданского общества.
Для осуществления стратегических проектов в отрасли министерство располагает уникальным сочетанием культурологического и информационного ресурсов.
Ни для кого не секрет, что сегодня, в эпоху информационного общества освещение какого-либо события может быть подчас важнее самого этого события.
И поэтому мы рассчитываем максимально использовать в своей деятельности технологию культурно-информационного симбиоза, когда информационные технологии служат популяризации культуры, и наоборот, культурные и духовные ценности составляют первоочередное содержание информационного продукта.
Что касается конкретных проектов министерства по развитию культуры и информации, то они таковы.
Так, в сфере культуры наши усилия будут сосредоточены на дальнейшей реализации программы «Культурное наследие» .
Как я уже говорил, нами разработана концепция программы «Культурное наследие» на предстоящие три года. Этот документ уже заслушан и одобрен на заседании Правительства.
Необходимо обеспечить реализацию основных направлений первого этапа программы, сделав при этом упор на изучении и обработке нового массива информации для ее скорейшего включения в научный оборот.
Еще раз подчеркну – мы не проводим научные исследования ради самих исследований. Наша главная задача – сделать культурное наследие доступным для населения. Национальные история и культура должны прочно войти в кругозор каждого казахстанца. Общие исторические корни – прекрасный фундамент для консолидации общества, единства нации.
И министерство располагает самым широким набором инструментов для решения этой задачи. Кинематограф, книги, печать, телевидение – все это мы будем использовать самым активным образом.
Развитие национального кинопроизводства – это еще один важный проект министерства. Как я уже говорил, план модернизации «Казахфильма» уже готов. Уже в следующем году планируется завершить производство двух художественных фильмов («Биржан сал» и «Цветочник»), и запустить в производство 28 новых кинокартин.
Сейчас доля казахстанских фильмов в национальном кинопрокате крайне невелика и составляет около трех процентов. Последовательно развивая данную область, мы рассчитываем к 2011 году увеличить ее в три раза – до 9 процентов.
В информационной сфере мы планируем сосредоточить внимание на следующем. Первостепенные задачи возлагаются на национальный холдинг «Арна Медиа». Помимо повышения эффективности управления медиа-структурой страны, его главная цель – разработка новых стратегий развития государственных телеканалов.
Так, «Хабар» должен стать основным информационно-аналитическим каналом. Именно здесь будут оперативно освещаться и оцениваться все важнейшие события в стране и за рубежом. А в будущем это будет лидирующий информационно-аналитический канал центрально-азиатского масштаба.
Канал «Caspionet» будет имиджевым каналом, рассчитанным на зарубежную аудиторию, а «Казахстан», у которого сейчас самая обширная сеть вещания, должен эффективно решать задачи внутренней политики. Эта работа будет, прежде всего, направлена на региональные аудитории.
Жители Усть-Каменогорска будут знать об экономических достижениях Атырау, а в Шымкенте увидят природу Северного Казахстана.
Кроме того, в ближайшее время в Казахстане будет проведен ряд мероприятий международного уровня.
Это Третий Съезд лидеров мировых и традиционных религий, Председательство в ОБСЕ, «Азиада», председательство в Организации Исламской Конференции. Обо всем этом наш зритель будет получать самую достоверную и оперативную информацию из официальных источников.
Ну, а о канале «Ел Арна» я уже упоминал сегодня. На его базе создается практически новый канал культурной, спортивной, образовательной и молодежной тематики. И все то, что мы делаем в сфере культуры, будет показываться здесь. К тому же богатейший материал собирают наши Национальные архивы.
Например, сегодня здесь в оцифрованном виде хранится современный репертуар наших театров, уникальные материалы по истории Казахстана, документы музейной ценности в рамках программы «Культурное наследие». Все это мы будем использовать в нашей повседневной информационной работе.
Техническому обеспечению наших планов служит внедрение цифрового телерадиовещания. Что мы получим в итоге? Повышение качества телепередач наряду с увеличением количества телеканалов, рассчитанных на самые разные целевые аудитории.
Кроме того, будет решена важнейшая задача национальной безопасности. Сейчас жители ряда приграничных регионов вынужденно смотрят российские телеканалы, так как отечественные не имеют необходимой зоны охвата.
Этот вопрос будет решен с внедрением цифрового вещания. К 2011 году зона его действия должна охватить около 40 процентов территории республики, а к 2014 году – достигнуть 100 процентов.
Сейчас наш телезритель не смотрит казахстанские телеканалы не потому, что он принципиально против национального телевидения, а лишь потому, что оно не удовлетворяет его информационные запросы.
Мы решим эту проблему. Сделать телеканалы интересными и притом не похожими друг на друга, увеличить долю собственных программ государственных телеканалов к 2011 году до 50 процентов, увеличить общее число каналов за счет внедрения цифрового вещания, эффективно развивать сотрудничество с негосударственными СМИ – таковы наши планы.
В сфере языков наша главная цель – расширение социально-коммуникативных функций государственного языка и развитие языков народа Казахстана.
В 2010 году мы должны полностью перевести делопроизводство в госучреждениях на государственный язык. Сегодня все условия для этого созданы: действуют курсы для государственных служащих, наработаны методики, выпускаются пособия.
Будет расширяться и сеть центров по обучению государственному языку в регионах. В ближайшие годы их число достигнет двух сотен.
В сфере укрепления единства общества приоритетной задачей станет совершенствование взаимодействия государства с институтами гражданского общества.
Подчеркну, что объем средств, выделяемых на обеспечение госсоцзаказа, год от года возрастает, поэтому в равной степени будет усиливаться и контроль качества предоставляемых услуг.
Кроме того, в свете новых приоритетов в сфере внутренней политики будет усилена работа по их углубленному изучению и популяризации.
Также хотелось бы отметить, что в рамках программы «Путь в Европу» министерством планируется проведение 6 международных конференций по вопросам обеспечения безопасности в контексте новой региональной политики стран-членов ОБСЕ.
На основе нашего Стратегического плана на три года, а также Послания Главы государства народу Казахстана и предвыборной платформы НДП «Нур Отан» мы сформировали бюджет Министерства культуры и информации.
Согласно проекту, предполагаемый рост бюджета на 2009 год без целевых трансфертов составит более 45 процентов.
Хочу отметить, что уже в следующем году, в соответствии с предвыборной платформой НДП «Нур Отан», объем средств, выделяемых на культуру, увеличится почти два раза – с 11 до более чем 20 миллиардов тенге.
Также отмечу, что значительная часть бюджета министерства – более 9 миллиардов тенге – в виде целевых трансфертов будет направлена на завершение строительства крупных объектов в городе Астане. Это, в первую очередь, киноконцертный зал на 3 500 тыс. мест, новый Конгресс Холл, Дворец творчества «Шабыт» и другие.
Таковы наши планы по развитию отечественной культуры и информации в ближайшие два-три года.
Уверен, что наши проекты будут способствовать консолидации казахстанского народа, формированию социального оптимизма казахстанцев и дальнейшему стабильному развитию нашей республики.
Сильная национальная культура и новая система информационного обеспечения государства, информационная политика с новым содержанием станут неотъемлемыми составляющими нового Казахстана.
Благодарю за внимание.
- 25.02.2009
- 13824