- Блогтар
- Бекіш Ұ.А.
Бекіш Ұ.А.
«Мемлекеттік қызметтің персоналын басқару ұлттық орталығы» АҚ бас директоры
Тестілеу рәсімдерін өткізу сапасын арттыру нәтижелері
Тестілеу рәсімдерін өткізу сапасын арттыру нәтижелері
- Мемлекеттік қызметтің персоналын басқару ұлттық орталығы» АҚ ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің ведомстволық бағынысты ұйымы болып табылады.
- қ екі негізгі бағыт аясында көптеген функцияларды орындайды:
- мемлекеттік лауазымдарға үміткерлерді тестілеу рәсімдерін техникалық сүйемелдеу және
- «Е-қызмет» ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің пайдаланушыларына консультациялар беру.
- ұдан басқа, Орталық мемлекеттік қызметтегі іріктеу үрдісін тиімді трансформациялауға және үрдістерді автоматтандыруға ықпал ететін жобаларды іске асыруға кірісті.
Соңғы жарты жыл ішінде Орталық тестілеу үрдісін жақсарту бойынша жоспарлы жұмыс жүргізіуде. Біз техникалық жетілдіру, нақты жолға қойылған сервис және жайлы жағдайларды жасау мүмкіндігі ретінде сапа туралы түсінігімізді кең ауқымды аудиторияның назарына жеткізуге ұмтыламыз.
- ң бизнес-үдерістері егжей-тегжейлі ашылды, ал қызметкерлердің функциялары мүдделер қайшылығын болдырмау үшін межеленіп бөлінген.
- қ құқық бұзушылықтарға қарсы іс-қимыл және көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру мақсатында кешенді шаралар жоспары бекітілді, тестілеу үрдісінің тәуекелдер мен бақылаулар матрицасы әзірленді. Орталық қызметкерлері кешенді жоспарды іске асыруға кірісті.
- өрсетілетін қызметтің сапасын жақсарту мақсатында мынадай шаралар қабылданды:
1. Колл-орталық жұмысы жаңғыртылды.
Методология басқармасының қызметкерлері қоңырауларға егжей-тегжейлі талдау жүргізді. Тиісті қорытындылар жасалды:
- Қоңырау шалушылардың 100%-ы жұмыс күндері қоңырау шалады.
- Қоңырау шалушылардың 65%-ы ұялы телефондардан қоңырау шалады.
- Бұрын қоңыраулардың 20%-ы жіберіп алынған.
- Қоңырау шалушылардың 20%-ы жұмыстан тыс уақытта қоңырау шалады.
Талдау қорытындылары бойынша барлық жауап берілмеген қоңыраулар қадағаланып, қайта қоңырау шалынатын болады деп шешілді.
Операторлар Колл-орталық арқылы консультация алған азаматтардың деректерін жазуды жүргізеді.
2. Мыналар әзірленді:
- Сапаны бағалауға арналған бірыңғай сауалнама;
- Жиі қойылатын сұрақтардың тізімі;
- Нұсқаулық-жадынама өзектендірілді;
- Операторлардың клиентке бағдарлану бойынша мінез-құлқы стандарты.
3. e-Gov порталында тіркелу ыңғайлылығын арттыру бойынша жұмыс жүргізілді:
Сайтта барлық өңірлер бойынша қолжетімді орындарды тексеру сервисі құрылды.
Бос орындар туралы ақпарат әлеуметтік желілерде жарияланады.
4. Тестілеуді цифрландыру үшін дербес деректерді қорғау талаптарын сақтай отырып, тестілеу нәтижелерін тексеру сервисі құрылды.
5. Мемлекеттік қызметінің имиджін жақсарту мақсатында:
- Әлеуметтік желілердегі жарияланымдардың контент – жоспары бекітілді;
- 2 ГАЖ-дегі ақпарат жаңартылады;
- Facebook және Instagram-дағы ақпарат үнемі жаңартылып отырады.
6. Этикалық құқық бұзушылықтарға қарсы іс-қимыл мақсатында:
- Нұр-Сұлтан қаласындағы орталық кеңседе сенім жәшігі қойылған, оған мемлекеттік қызметке үміткерлер ғана емес, сондай-ақ барлық ниет білдірушілер де өздерінің тілектерін сала алады.
- Жедел желі (hot line) – 710 нөмірі іске қосылды.
7. QR кодын сканерлеу немесе сертификаттың сандық кодын енгізу арқылы Сертификаттың дұрыстығын тексеруге мүмкіндік беретін сервис әзірленді.
- 11.12.2020
- 395