• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Қосымбаев Т.Е.
Қосымбаев Т.Е.

ҚР ҰЭМ Табиғи монополияларды реттеу комитетінің төрағасы

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
Қазақстанда жылу энергиясы бойынша қызметтер көрсетуге арналған шарттың нысаны өзгереді

Атап айтқанда, жаңа редакцияда жылу энергиясын сату бойынша қызметтерді көрсетуге арналған Үлгілік келісім бар.

 Келісімшартта, егер тараптардың келісімінде өзгеше белгіленбесе, жылу энергиясын өндіру үздіксіз жүргізілетіні көрсетілген.

Бұл ретте жылу энергиясын немесе салқындату сұйықтығын беруді тоқтату уақыты, сондай-ақ оның сапасының нормативтік-техникалық құжаттама талаптарына сәйкес келмеуі уақыт белгісімен (күні, сағаты) болуы тиіс делінген. жеткізушінің диспетчерлік қызмет журналында тиісті сапада жылу энергиясын беруді қалпына келтіру уақыт белгісімен (күні, сағаты) кейіннен белгіленеді.

Жылу энергиясын немесе сапасыз салқындатқышты жеткізуде немесе жеткізуде үзіліс болған жағдайда тұтынушы бұл туралы жеткізушіге жеке өзі (өтініш бойынша) немесе оны беру уақытын, күнін және мерзімін міндетті түрде көрсете отырып телефонограмма арқылы хабарлайды. оны берген және қабылдаған тұлғаның аты-жөні.

Телефонограммада мыналар көрсетіледі: тауар сапасының нашарлауының (болмауының) басталу уақыты, нашарлау сипаты және жеткізуші өкілінің қатысу қажеттілігі (жылу энергиясының сапасы нашарлаған жағдайда). немесе салқындату сұйықтығы немесе жеткізушінің оны беруді тоқтатуы журналда жазылмайды).

Тұтынушы қолма-қол жүгінген кезде өтінімде көшірме болуы керек, онда оны алған кезде оны алған кезде тіркеу нөмірі, өтінім берілген күні мен уақыты, оны қабылдаған өнім беруші өкілінің қолы қойылады. Егер жылу энергиясы немесе салқындату сұйықтығы өшірілсе, өтінім дереу, егер параметрлер нашарласа - ауытқу басталған сәттен бастап 24 сағаттан кешіктірмей беріледі.

Өтініште (телефонограммада) көрсетілген өнім сапасының ауытқуы, оны тұтынушыларға жеткізудегі үзілістер туралы жеткізуші журналдағы жазбаларды тексереді және келіспеушіліктер болмаған жағдайда өнімнің өзіндік құнын оның нақты бағасына сәйкес қайта есептейді. параметрлердің есептелгеннен орташа тәуліктік ауытқуына негізделген тұтыну.

Жеткізуші жылу энергиясын бермеу немесе сапасы төмен тауарды (жылу энергиясын) беру фактісін куәландырудан бас тартқан жағдайда тұтынушы мыналарды көрсете отырып, жазбаша акт жасауға құқылы:

• тауарды жеткізуден бас тарту (өшіру) немесе сапасыз жеткізудің басталу уақыты;

• тауар сапасының нашарлау сипаты;

• өтінімді беру уақыты және оның тіркеу нөмірі (жеткізуші журналы бойынша);

• жылу энергиясын жеткізуді қалпына келтіру уақыты (оның сапасын қалыпқа келтіру);

• тауардың болмауы (сапаның нашарлауы) кезеңі.

Өтінішке тұтынушы, тұтынушының жылу қондырғыларына жауапты тұлға, екі тәуелсіз куәгер қол қояды және жеткізушіге жіберіледі. Дау шешілмесе, тұтынушы атом энергиясын және электр энергиясын пайдалану саласындағы уәкілетті органдарға шағымдануға немесе сотқа талап қоюға құқылы.

Бұрын жоғарыда аталғандардың барлығы келісімде қарастырылмаған.

Қызметтер үшін төлем

Жылу энергиясын өндіру жөніндегі қызметтерге ақы төлеуді тұтынушы бекітілген тарифтер бойынша жүзеге асырады.

Тариф өзгерген жағдайда өнім беруші бұл туралы тұтынушыны Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасында белгіленген мерзімде және тәртіппен хабардар етеді.

Жеткізуші іс жүзінде көрсеткен жылу энергиясын өндіру бойынша қызметтерге ақы төлеуді тұтынушы коммерциялық есепке алу аспаптарының көрсеткіштеріне сәйкес, ал олар болмаған жағдайда есептелгеннен кейінгі айдың 20-сынан кешіктірмей есеп айырысу арқылы жүзеге асырады.

Алдыңғы кезеңдерге берешек болса, ең алдымен осы қарызды өтеу үшін төлем жіберіледі. Тұтынушы есеп айырысу кезеңіндегі нақты сомадан асатын соманы төлесе, осы асып кету айырмасы автоматты түрде келесі есеп айырысу кезеңінің аванстық төлеміне есептеледі (немесе тараптардың келісімі бойынша тұтынушының басқа төлемдер бойынша берешегін өтеу үшін). жеткізуші алдындағы міндеттемелер, егер бар болса).

Тұтынушы келесі есеп айырысу кезеңінде өнім берушінің қызметінен бас тартқан жағдайда, тұтынушының өнім беруші алдындағы басқа міндеттемелері бойынша берешегін (бар болса) өтеуге кететін сомаларды қоспағанда, артық төленген сомалар қайтарылады.

Есепке алу аспаптарының дұрыс жұмыс істемеуі және басқа да жағдайлар нәтижесінде шоттарға түзетулер енгізу қажет болса, тараптар келесі есеп айырысу кезеңдерінде шоттарға түзетулер енгізеді.

Тұтынушының жылу энергиясын өндіру жөніндегі өнім берушінің қызметтеріне ақы төлеу жөніндегі міндеттемелерін орындауы шот-фактурада көрсетілген деректемелер бойынша жеткізушінің ағымдағы шотына ақша аудару деп танылады.

Келісім сонымен қатар:

1. Қызмет көрсету шарттары;

2. Тараптардың құқықтары, міндеттері және жауапкершілігі;

3. Шартты бұзу шарттары.

Бұйрық 2025 жылғы 1 шілдеден бастап күшіне енеді.

  • 04.11.2024
  • 96
Қосымбаев Т.Е.

ҚР ҰЭМ Табиғи монополияларды реттеу комитетінің төрағасы

Қосымбаев Т.Е.
(Мұрағат)

ҚР ҰЭМ Табиғи монополияларды реттеу комитетінің төрағасы

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика