• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Қосымбаев Т.Е.
Қосымбаев Т.Е.

ҚР ҰЭМ Табиғи монополияларды реттеу комитетінің төрағасы

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
ҚР ТҰРҒЫН ҮЙ КӨМЕГІ: АЗ ҚАМТЫЛҒАН ОТБАСЫЛАРҒА КОММУНАЛДЫҚ ТӨЛЕМДЕР БОЙЫНША ӨТЕМАҚЫ ҚАЛАЙ ТӨЛЕНЕДІ?

Қазақстанда көптеген жылдар бойы әлеуметтік осал азаматтарды қолдауға бағытталған тұрғын үй көмегі жүйесі жұмыс істеп келеді. Бұл — «Тұрғын үй көмегін беру қағидаларын бекіту туралы» бұйрықпен реттелетін жергілікті бюджеттен мемлекеттік қолдау шарасы, ол ең мұқтаж азаматтардың әмиянына ауыртпалық салмай, тұрғын үйді күтіп ұстауға және коммуналдық қызмет ақысын төлеуге жұмсалатын шығындардың бір бөлігін өтейді.

 

Тұрғын үй көмегі жалғыз баспанасында тұратын және тұрақты тіркелген азаматтарға, сондай-ақ мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді жалға алушыларға және жергілікті атқарушы органдар берген жекеменшік сектордағы тұрғын үйді жалға алушыларға ұсынылады.

 

Көмек тұрақты тіркелген жері бойынша көрсетіледі. Өтінішті еGov порталы арқылы онлайн (егер бұл аймақта қарастырылған болса) немесе «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕАҚ-да офлайн беруге болады.

 

Айта кетейік, тұрғын үй көмегі тұрғын үй-коммуналдық қызметтердің тарифтерін кезең-кезеңімен көтеру кезінде халықтың осал топтарын әлеуметтік қолдаудың негізгі құралы болып қалады. Коммуналдық жүйелерді жаңартуға және жаңғыртуға қосымша қаржы салудың арқасында қазақстандықтар бүгінде жылумен және сумен қамтамасыз етуде іркілістерге тап болмайды, еліміз өткен жылыту маусымын апатсыз өткізіп, жаңасына сәтті аяқ басты, инфрақұрылым біртіндеп тұрақтанып келеді.

 

Жаңа тарифтік саясатты жүзеге асыру қазірдің өзінде айтарлықтай нәтижеге әкеліп, Екібастұз бен Риддерде болған жағдайға ұқсас жағдайлардың қайталануына жол бермей, елдің бүкіл экономикасын одан әрі дамытуға жол салды. Атаулы өтемақы механизмі әлеуметтік қорғау мен инфрақұрылымға инвестиция салу қажеттілігі арасындағы тепе-теңдікті қамтамасыз ете отырып, аз қамтылған отбасыларға жүктемені жеңілдетуге мүмкіндік береді.

 

Маңызды жайт: 2025 жылдың тамыз айынан бастап тұрғын үй көмегі жаңаша есептеледі. Енді тұрғын үй көмегінің мөлшерін қызмет көрсетуші келесі нормалар шегінде есептейді:

 

Газбен жабдықтау — бір адамға 15 текше метрден артық емес.

Электрмен жабдықтау — табиғи монополиялар саласындағы қызметті реттейтін өңірлік уәкілетті орган белгілеген нормаларға сәйкес.

Тұтынушы үшін сумен жабдықтау немесе су бұру:

◦ суық су — бір адамға 4 текше метрден аспайды;

◦ ыстық су — бір адамға 2 текше метрден аспайды.

Жылумен жабдықтау — бір адамға 0,025 Гкал аспайды.

Қатты тұрмыстық қалдықтарды жинау және шығару (қоқыс шығару) — бір адамға 650 теңгеден аспайды.

Лифттерге қызмет көрсету — бір пәтерге 1300 теңгеден аспайды.

Телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемді ұлғайту бөлігінде байланыс қызметтері — бір абонентке 1399 теңгеден аспайды.

Кондоминиум объектісін басқаруға және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, оның ішінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге жұмсалатын шығыстар — бір шаршы метр үшін 60 теңгеден аспайды.

Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалдау ақысы — бір шаршы метр үшін 120 теңгеден аспайды.

Бір адамға арналған шаршы метрдің нормасы — 18 шаршы метр пайдалы алаң, бірақ жалғыз тұратын адам үшін нақты алынатын алаң 30 шаршы метрден аспайды.

 

ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің мәліметі бойынша, ағымдағы жылғы 1 қазандағы жағдай бойынша қазақстандықтарға жалпы сомасы 453,4 млн теңге көлемінде тұрғын үй көмегі тағайындалды. Тұрғын үй көмегі 9,6 мың отбасына тағайындалды, бір отбасы үшін бір тоқсандағы төлемнің орташа мөлшері 4,6 мың теңгені құрайды.

 

Төлемдердің ең көп жалпы көлемі Қостанай (60,4 млн теңге), Жамбыл (55,1 млн теңге) және Қызылорда (54,3 млн теңге) облыстарына тиесілі. Төлем алған отбасы мүшелерінің ең көп саны Қостанай, Қарағанды және Жамбыл облыстарында байқалды.

 

Сектордағы төлемдердің ең елеулі орташа мөлшері Түркістан облысында (7,9 мың теңге), Шымкентте (7,3 мың теңге) және Қызылорда облысында (6,9 мың теңге) белгіленді.

 

Толығырақ — жоғарыдағы кестеде.

 

2024 жылы тұрғын үй көмегінің жалпы сомасы 592,1 млн теңгені құрады. Бұл төлемдерді тұрғын үй көмегі тағайындалған 17,55 мың отбасы мүшесі алды. Бір жыл ішінде төленген көмек сомасы 42,7%-ға, алушылардың отбасы мүшелерінің саны 64,3%-ға қысқарды.

 

Төлемдердің ең көп көлемі Қызылорда (113 млн теңге), Жамбыл (89,8 млн теңге) және Қостанай (61,3 млн теңге) облыстарында тіркелді.

 

Төлем алатын отбасы мүшелерінің ең көп саны Қарағанды (2,81 мың адам), Жамбыл (2,69 мың адам) және Қостанай (2,18 мың адам) облыстарында байқалды.

 

Тұрғын үй көмегін есептеу принципін жақсы түсіну үшін қарапайым нақты мысал келтірейік.

 

Қорытындылай келе, мынаны атап өткен жөн: тұрғын үй көмегі жүйесі, ең алдымен, мәртебесіне қарамастан, аз қамтылған отбасыларға бағытталған. Зейнеткерлер, мүгедектігі бар адамдар, көп балалы отбасылар немесе кез келген басқа санаттағы адамдар, егер олар шынымен мұқтаж болса, тең жағдайда қолдау алады. Осы үй шаруашылықтары тарифтердің күрт өзгеруінен қорғалған: тұрғын үй көмегі механизмі шығыстардың өсуін өтейді және коммуналдық қызметтердің қолжетімділігін сақтауға мүмкіндік береді.

 

Бұл ретте жосықсыз алушыларды жүйеден шығаруға көмектесетін тексеру құралдары жұмыс істейді, бұл көмектің шынымен мұқтаж адамдарға бағытталуын қамтамасыз етеді.

  • 25.12.2025
  • 11
Қосымбаев Т.Е.

ҚР ҰЭМ Табиғи монополияларды реттеу комитетінің төрағасы

Қосымбаев Т.Е.
(Мұрағат)

ҚР ҰЭМ Табиғи монополияларды реттеу комитетінің төрағасы

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика