• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Ахметжанов М.М.
Ахметжанов М.М.

Ақмола облысының әкiмi

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
Ақмола облысы бірінші орын алды

Мемлекеттік қызмет істері агенттігі 2020 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасының қоғамдық мониторингін ұйымдастырды. Сауалнаманы "Талап" қолданбалы зерттеулер орталығы БҰҰ Қазақстандағы Даму бағдарламасының көмегімен жүргізді.

Қоғамдық мониторингтің мақсаты - көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына, қолжетімділігі мен тәртібіне қанағаттану деңгейін айқындау, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушылардың барлық мемлекеттік органдар мен "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы көрсететін қызметтердің сапасы мен қолжетімділігі туралы ұсыныстары негізінде оларды көрсету кезінде проблемалық мәселелерді анықтау болып табылады.

Зерттеудің негізгі әдістеріне сандық (жаппай сауалнама) және сапалық (терең сұхбат, "құпия сатып алушы", фокус-топтық сұхбат) жатады. Зерттеу мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалаудың мынадай негізгі критерийлері бойынша жүргізілді: қолжетімділік (көрсетілетін қызметті берушінің ғимараты мен сервистеріне, қызметті алу кезіндегі ыңғайлылық пен жайлылық), ақпарат (қызметті көрсету тәртібі туралы толық ақпарат), қызметкерлер (персонал мен виртуалды консультанттардың жұмысы), рәсім, күту мерзімі мен уақыты, шығындар, кері байланыс (шағымдану тәртібі мен нәтижесі).

Жергілікті атқарушы органдар арасында Ақмола облысы бірінші орын алды (мүмкін 5 баллдың 4.73-і, қанағаттану деңгейі-80,3%).

Сонымен ұатар, ҚР өңірлері арасында 2016 жылдан бастап 2020 жылға дейін мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауға қоғамдық мониторинг жүргізудің бес жылдық кезеңінде Ақмола облысының ЖАО-да мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалаудың орташа балынан (4,81 және 83,9 қанағаттану деңгейі) айтарлықтай жоғары.

Бүгін мүдделі мемлекеттік органдарға 2020 жылға арналған қоғамдық мониторинг нәтижелері жіберілді, оның қорытындысы бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының қоғамдық мониторингінің есебінде көрсетілген ұсынымдарды орындау бойынша шаралар қолданылатын болады.

  • 08.04.2021
  • 225
Ахметжанов М.М.

Ақмола облысының әкiмi

Ахметжанов М.М.
(Мұрағат)

Ақмола облысының әкiмi

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика