Қаланың көлік кәсіпорындарының жолаушыларды тасымалдау жөніндегі және автомобиль жолдары жағдайы туралы проблемалық мәселелерін шешу

«Қаланың көлік кәсіпорындарының жолаушыларды тасымалдау жөніндегі және автомобиль жолдары жағдайы туралы проблемалық мәселелерін шешу» тақырыбында интернет-конференция өтеді. Пайдаланушылардың сұрақтарына Астана қаласының әкімі Б.Т. Сұлтанов жауап береді.

  • Сұрақтар: 19
  • Жауаптар: 19
  • 3689
  • 02.11.2018, 09:00
  • 02.11.2018, 15:00
  • Нұр-Сұлтан қаласы

Сакенов Ерлан 02.11.2018, 14:44 Сұрақ нөмірі: 8090
  • 0

Добрый день! Будут ли открыты альтернативные дороги на Центральный рынок так как дорога эта часто загружена со стороны города и на осиливает поток машин. Заранее благодарен.

Жауаптар (1) Түсініктемелер (0)

Сакенов Ерлан 02.11.2018, 14:42 Сұрақ нөмірі: 8089
  • 0

Добрый день! Будет ли изменена система пополнения транспортных карт в автобусах с оффлайн в онлайн режим? Наблюдаются многочисленные жалобы из за не моментального пополнения транспортных карт. Заранее благодарен.

Жауаптар (1) Түсініктемелер (0)

Мыңжасар Айгүл 02.11.2018, 13:50 Сұрақ нөмірі: 8088
  • 0

Астанада қоғамдық көлікте электронды есеп-айырысу жаппай енгізілгелі бері автобустар жолаушыларды тек алдыңғы есіктен кіргізіп, көп жағдайда жүргізушілер жолаушылардың валидация жасауын қадағалайтын болды. Бұл қоғамдық көлік жүргізушісін негізгі қызметінен алаңдатып, қауіпті жағдайларға себеп болуы мүмкін. Сондай-ақ аялдау уақытын ұзартып жіберді. Кестеден кешікпеу үшін жүргізушілер аялдама арасында жоғары жылдамдықпен жүргізеді. Сондай оқиғалардың бірі кісі өлімімен аяқталғанын бәріміз білеміз. Кейбір жүргізушілер, тіпті, балалы жолаушыларға да 2-ші және 3-ші есікті ашпайды. Бұл әрекеттер Автомобиль көлігімен жолаушылар мен багажды тасымалдау қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 26 наурыздағы № 349 бұйрығының талаптарына қайшы екенін білеміз. Десе де, жүргізушілер жолаушы талабын орындаудан бас тартады. Сондай-ақ кейбір автобустарда жүргізушіден бөлек тағы бір қызметкер жұмыс істейді, олардың қызметі әр жолаушыдан "валидация жасадыңыз ба?" деп сұрау, және салонда әрі бері жолаушылардың мазасын алып жүру ғана. Ал керісінше "KBD" деген жазуы бар жилет киген қызметкерлердің ешқандай бақылау-тексеру жұмыстарын жүргізбей, жылы аялдамаларда жылынып тұратындарын ғана көріп жүрміз. Егер тексеру-бақылау жұмыстары күшейтілсе, ақы төлемейтін жолаушылар азайып, салонда артық қызметкердің қажеті болмас еді. Сондай-ақ Бұйрықта талап етілгендей автобустың барлық есіктерінен кіргізіп-шығарған жағдайда да жол ақысын төлеу көрсе ...
Толығырақ

Жауаптар (1) Түсініктемелер (1)

Оразов Аршат 02.11.2018, 13:11 Сұрақ нөмірі: 8086
  • 0

Қайырлы күн! Сізге қаладағы таксилерге қатысты сұрақ қойғым келеді. 3 балам бар, біреуі мүгедек. Күн сайын арнайы балабақшаға және басқа да орталықтарға апарып тұрамыз. Қалада Инватакси қызметі бар, ол тегін, бірақ сұраныс көп болғандықтан Инватакси бәріне жете бермейді. Осы мәселе бойынша қарастырсаңыздар екен деген тілек, Инва такси санын көбейтсеңіздер. Bus Lane арқылы жүре беретін Астана такси қызметі қымбаттау. Яндекс.Такси сияқты жеке такси түрлері сұраныс көп сағаттарда тым қымбат ақы сұрайды. Бәлкім мемлекет тарапынан қарапайым тұрғындарға қолжетімді такси қызметін қосу керек болар? Назарыңызға рахмет! Жаңа қызметіңізде сәттілік тілеймін!

Жауаптар (1) Түсініктемелер (0)

Сакенов Ерлан 02.11.2018 Сұрақ нөмірі: 8084
  • 0

Добрый день! Будут ли допущены к парковке вокзалов и аэропорта а так же к выделенным линиям Bus lane другие машины всех официальных автопарков Астаны кроме Astana Taxi? Заранее благодарен.

Жауаптар (1) Түсініктемелер (0)