• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Әбілқасымова М.Е.
Әбілқасымова М.Е.

ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің төрайымы

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
ҚНРДА мүгедектігі бар адамдар және қарт адамдар үшін алаяқтықтан қорғау құралын әзірледі

Мүгедектігі бар адамдарды және қарт адамдарды алаяқтықтың сан алуан түрлерінен, оның ішінде әлеуметтік инженерия әдістерін қолдана отырып қорғау мақсатында ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Банктерге, банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарға, микроқаржы ұйымдарына арналған әдістемелік ұсынымдар әзірледі.

Мүгедектігі бар адам немесе қарт адам кредиттік ұйымның басқа клиентімен уағдаластық бойынша өзіне Көмекші тағайындау мүмкіндігіне ие болған жағдайда, Агенттік кредиттік ұйымдарға «көмекші қол» сервисін енгізуді ұсынады. Көмекші, өз кезегінде, жоспарланып отырған онлайн-операциялар туралы хабарлама алуға және оларды растауға немесе қабылдамауға мүмкіндік алады. Егер клиент тағайындаған Көмекші қандай да бір ерекше әрекетті байқаса және ол алаяқтық болып шықса, ол Клиентке ескерту жасап, транзакцияны тоқтата алады. Сервисті қосуға Клиенттің өзі ғана бастамашы бола алады, ал мұндай қызметті тоқтату туралы сұраныс түскен жағдайда, кредиттік ұйымдарға өтінішті ықтимал алаяқтық тұрғысынан тексеру ұсынылады.

Кредиттік ұйымдарға клиентке кредиттік ұйымның ресми интернет-ресурсында және мобильді қосымшадағы жеке кабинетте шоттарды (барлық шоттар немесе жеке), салымдар немесе карталарды жария етпеу, операциялардың өлшемдер бойынша шектеулер (сомасы, саны, қол жеткізілетін алушылардың жабық тізбесі) белгілеу опциясын беру ұсынылады. 

Кредиттік ұйымға клиентті міндетті түрде хабардар ете отырып, Көмекшінің тарапынан алаяқтық іс-әрекеттердің белгілері мен фактілері анықталған жағдайда «көмекші қол» сервисін дербес ажырату ұсынылады.

Кредиттік ұйымдар алаяқтық іс-әрекеттерді дербес анықтаған жағдайда клиенттің операцияларын тоқтата тұруға және клиенттің қаржысының жоғалуы тәуекелін барынша азайту мақсатында тиісті рәсімдер өткізуге құқылы.

Бірінші жартыжылдықта Агенттік «көмекші қол» сервисін апробациялауды жүзеге асырады және кейіннен оны кредиттік ұйымдарда міндетті қолдану үшін нормативтік құқықтық актілерге түзетулер енгізуді жоспарлап отыр. Сондай-ақ Агенттік, сондай-ақ аталған құралды азаматтардың барлық санаттарына қолдану үшін тәжірибені зерделейтін болады.

 

  • 29.12.2022
  • 183
Әбілқасымова М.Е.

ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің төрайымы

Әбілқасымова М.Е.
(Мұрағат)

ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің төрайымы

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика