• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Аринов Ч.С.
Аринов Ч.С.

ҚР Төтенше жағдайлар министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
Әлихан Смайылов: Мемлекеттік органдар шағымдардың келіп түсуін күтпей-ақ, қазақстандықтардың мәселелерін уақытылы шешуі керек

ҚР Премьер-Министрі Әлихан Смайылов Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың өзара іс-қимылы жөніндегі үйлестіру штабын өткізді.

Үкімет басшысы проблемалық мәселелерді жедел шешу үшін министрліктер, әкімдіктер мен ұлттық компаниялар арасындағы үйлестіруді күшейтудің маңызын атап өтті. Осы орайда Премьер-Министр әкімдіктер жергілікті жерлердегі проблемалар туралы Үкіметке толық ақпарат бере бермейтінін атап өтті.

«Мәселен, жылыту маусымына немесе су тасқынына дайындық кезінде, инфрақұрылымды жаңғырту және жөндеу бойынша мәліметтер уақытылы және толық берілмейді. Нәтижесінде проблемалар дұрыс шешілмейді. Бұл төтенше жағдайларға алып келеді. Өткен қыс айы мен көктемде ондайдың біразын көрдік. Нақты іс жүзіндегі нәтижелер қажет. Сонда ғана азаматтар жағдайдың өзгергенін, өмір сүру сапасының жақсарғанын сезінетін болады. Әрбір мемлекеттік орган мен әкімдік, ұлттық компаниялар жағдайды жіті бақылап, бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілерге мониторинг жүргізуі тиіс», — деді Премьер-Министр. 

Сонымен қатар Үкімет басшысы белсенді түрде түсіндіру жұмыстарын жүргізіп, алдын алу шараларын қабылдап, мәселелерді уақытылы шешу қттігін айтты.

Премьер-Министрдің орынбасары – Үкімет Аппаратының басшысы Ғалымжан Қойшыбаев өз сөзінде күн сайын халықтың жарияланымдары, шағымдары мен өтініштерінің дайджесті жасалатынын, ал аса өзекті мәселелер жедел және проактивті түрде шешу үшін Тәуекелдер картасына енгізілетінін атап өтті.

Оған қоса Үкімет Аппараты азаматтардан келіп түскен өтініштерге талдау жүргізеді. Бұл ретте өтініштердің қаралуын бақылау күшейтілді.

Премьер-Министр Үйлестіру штабының отырыстарында өңірлер мен орталық мемлекеттік органдардың өзара іс-қимылын талап ететін мәселелер үнемі көтеріліп отыратынын атап өтті. Сонымен қатар Премьер-Министрдің орынбасарлары көтерілетін мәселелерді апта сайын өз деңгейінде қарайтын болады.

«Үкімет Аппараты Мемлекет басшысы мен Үкімет басшылығының тапсырмаларының орындалу барысын қатаң бақылауға алуы тиіс. Бізге өзара келісілген іс-әрекеттер мен нақты нәтиже керек», — деп түйіндеді Әлихан Смайылов.

https://primeminister.kz/kz/news/likhan-smayylov-memlekettik-organdar-shaymdardy-kelip-tsuin-ktpey-a-azastandytardy-mselelerin-uaytyly-sheshui-kerek-23489

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 26.03.2023
  • 190
Аринов Ч.С.

ҚР Төтенше жағдайлар министрі

Аринов Ч.С.
(Мұрағат)

ҚР Төтенше жағдайлар министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика