- Блогтар
- Шаққалиев А.А.
Шаққалиев А.А.
ҚР Сауда және интеграция министрі
Қытайдың ірі маркетплейсі қазақстандық тауарларды ілгерілетуге мүдделі
Қазақстандық экспорттаушылар халықаралық сатып алушыларды қалай тауып, Alibaba.com маркетплейсінде табысты сатылымдар жасай алады бұл туралы QazTrade алаңында Қытайдың ірі сауда интернет-платформасының өкілдері және оның сервистік серіктестері айтып берді.
Қазақстанда шағын және орта бизнес кәсіпорындарының халықаралық B2B маркетплейсіне шығуы 2020 жылдан бастап мүмкін болды. Мұндай қызмет экспортқа бағдарланған отандық тауар өндірушілерді қолдау шарасы ретінде мемлекет есебінен ұсынылады.
Qaztrade сауда саясатын дамыту орталығы бас директорының орынбасары Әсел Егембердиева кәсіпкерлермен кездесуде хабарлағандай, үш жыл ішінде 200-ден астам компания «Gold Supplier» (Алтын жеткізуші) мәртебесіне ие болды. Осы уақыт ішінде олар көптеген сәтті жағдайларды жүзеге асырды.
«Неліктен мемлекеттік қолдау «алтын» шоттарға айналады? Өйткені, біріншіден, біз тексерілген компанияларды таңдаймыз. Екіншіден, әрбір компания, атап айтқанда, шағын кәсіпорындар сыйлықақы шоты үшін шамамен 3 мың доллар төлеуге дайын емес. Мемлекет экспортты ынталандыру және қазақстандық компанияларды халықаралық платформада ұлғайту мақсатында осындай қолдау көрсетеді», - деп түсіндірді Әсел Егембердиева.
Alibaba Group стратегиялық даму жөніндегі вице-президенті Крис Зоу және Орталық Азия бойынша аға бизнес-менеджері Даниэль Чжоу бизнеспен кездесуде жаһандық сауда алаңының мүмкіндіктері туралы айтып берді.
Бүгін Alibaba.com маркетплейсінде әлемнің түкпір-түкпірінен 40 индустриядан 230 мың «алтын» жеткізуші, 5 900 кіші санат және 200 млн астам тауар ұсынылды. Күн сайын платформада сатып алушылардың 400 мыңнан астам сұранысы орналастырылады.
Маркетплейстің ең ірі тұтынушы елдерінің қатарында АҚШ, Бразилия, Австралия, Ұлыбритания көш бастап тұр.
Крис Зоудың айтуынша, ең танымал тауарлар – тамақ пен сусын, ауылшаруашылық өнімдері, сұлулық пен денсаулыққа арналған тауарлар, киім. Олардың көпшілігі қазақстандық кәсіпорындар мен өңірдің көрші елдерінің компанияларын жеткізуге қабілетті. Егер бұдан бұрын Alibaba.com Вьетнам мен АҚШ-тың жеткізушілеріне қызығушылық танытса, қазір алаң Қазақстанға назар аударуды шешті.
«Біз сатушылар арасында да, сатып алушылар арасында да қазақстандық өнімнің атына жіберілетін сұраныстар саны бойынша үлкен бизнес-белсенділікті көрдік», - деді Alibaba Group өкілі. - Қазір біз тауарлардың қай санаттарының экспорттық бағдарлануы жоғары екендігі туралы зерттеулер жүргізіп жатырмыз, олардың әлеуетін зерттеп жатырмыз, QazTrade-мен бірге алаңда табысқа жете алатын компанияларды анықтаймыз. Жиналған ақпарат негізінде біз дамудың жаңа стратегиясы мен іс-қимыл жоспарын жасаймыз».
Қазақстандық өндірушілерге қандай тауарға ставка жасау керек? Даниэль Чжоу №1 трендке назар аударуды ұсынады - тағамдар мен кондитерлік өнімдер, келесі топ – жаңғақтар мен тұқымдар. Көптеген сұраныстар кептірілген жемістер мен консервілерде, халал ет платформада да сұранысқа ие.
«Кондитерлік өнімдер өте танымал, адамдар оларды іздейді, сатып алғысы келеді. Осындай қызықты факт, Бангалдеш пен Пәкістанда экоөнімдер тренді байқалады, ал онда халық өте көп», - деп атап өтті Даниэль Чжоу.
Әлеуетті өткізу нарықтарына келетін болсақ, көбінесе қазақстандық экспорттаушылар көрші елдердің: Ресей, Өзбекстан, Қырғызстанның серіктестерімен онлайн-платформа арқылы мәмілелер жасайды. Шығыс Еуропадан сатып алушылар көп. Бұл елдерге сатудың сәттілігі қалыптасқан және түсінікті логистикамен түсіндіріледі.
Премиум мәртебесімен бірге қазақстандық кәсіпорындар маркетплейс құралдарына (жарнама, онлайн-аудармашылар, жария сұрау сервисі) және аналитикаға қол жеткізе алады. Сауда алаңының бетінде сатып алушылар сатушының онлайн-дүкенін көре алады, онда тауар, компания туралы ақпарат, тауар атаулары бар каталог орналастырылған.
Бірақ «алтын» есептік жазбаны алу - бұл шайқастың жартысы ғана. Әлеуетті серіктестермен тиімді жұмыс жасау және сатудағы сәттілік көбінесе кәсіпкерлердің күш-жігеріне байланысты.
«Ең нәтижеге бағдарланған кәсіпкерлер компания ішінде мониторинг жүргізеді, платформада жұмыс істеу үшін ағылшын тілін меңгерген жауапты менеджерді бекітеді, байланыс базасын жинайды, сервистік серіктестермен өзара іс-қимыл жасайды. QazTrade өз тарапынан экспорттаушыларға e-commerce нюанстарын үйренуге мүмкіндік береді, сондай - ақ консультациялық қызметтер көрсетеді», - деп түйіндеді Әсел Егембердиева.
«QazTrade» сауда саясатын дамыту орталығы» АҚ шағын және орта бизнес кәсіпорындарына өңделген тауарларды экспорттауға, қазақстандық шикізаттық емес өнімді өткізуге жұмсалған шығындардың бір бөлігін өтеу бойынша мемлекеттік қолдау шараларын көрсетеді, Қазақстанның экспорттық әлеуетін арттыруға ықпал етеді. «QazTrade» жалғыз акционері Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция министрлігі болып табылады.
- 16.08.2023
- 95