• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Жазықбай Д.М.
Жазықбай Д.М.

ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Төрағасы

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
Агенттікпен 360 қызмет алушының құқығы қалпына келтірілді

Бұл туралы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің төрағасы Дархан Жазықбай 2023 жылғы жұмыс қорытындысы бойынша алқа отырысында айтты.

МҚІА Төрағасы Агенттікпен 2023 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау саласында 498 тексеру жүргізілгенін атап өтті. Нәтижесінде 66 мың заң бұзушылық анықталды. Тексеру қорытындысы бойынша 898 лауазымды тұлға тәртіптік жауапкершілікке, 365 әкімшілік жауапкершілікке тартылды.

Қызмет алушылардың құқықтарын проактивті түрде, олардың шағымдарын күтпей-ақ, қашықтан мониторинг жүргізудің тиімділігі атап өтілді. Бұзушылықтар анықталған жағдайда заңдылықты қалпына келтіру және қызмет алушылардың құқықтарының бұзылуына жол бермеу бойынша шаралар қабылданады. Мониторинг нәтижесінде өңірлерде ақпараттық жүйе арқылы 11 мыңнан астам заң бұзушылықтар анықталды.

Осындай шаралардың нәтижесінде 360 азаматтың құқықтары қалпына келтірілді.

Дархан Жазықбай 2023 жылдың соңында «e-Qyzmet» ақпараттық жүйесінде мемлекеттік қызмет көрсетуді бақылау модулі әзірленгендігін атап өтті. «Бұл алдағы уақытта бақылау іс-шараларын жүргізу процесін мейлінше автоматтандыруға және уақыт шығындары мен қағазбастылықты болдырмауға септігін тигізбек.

Біз мемлекеттік қызмет көрсету үрдістерін жетілдіру мақсатында жүйелі талдау жүргізудеміз. Нәтижесінде «электрондық үкімет» порталында жұмыс істемей тұрған 40 мемлекеттік қызмет анықталды. Қазіргі уақытта олардың 14-і іске қосылды, қалған 26 мемлекеттік қызметті іске қосу жұмыстары жүргізілуде. Сонымен қатар, 16 мемлекеттік қызмет автоматтандырылды, 10 мемлекеттік қызметті көрсету барысында заңнамаларда кездесетін қайшылықтар жойылды.  

Талдау нәтижелеріне сәйкес 104 мемлекеттік қызмет толыққанды көрсетілмейтіндігі анықталды. Яғни қызмет алушылар өзінің қажеттілігіне түпкілікті қол жеткізу үшін мемлекеттік органдарға бірнеше мәрте жүгінуге мұқтаж.

Сонымен қатар, азаматтарды әуре-сарсаңға салмау үшін 110 қызметті проактивті түрде және 75 қызметті «бір өтініш» қағидаты бойынша көрсету ұсынылды. Мемлекеттік қызметтерді көрсету барысында 35 комиссияны және 13 келісуді қысқарту бойынша ұсыныстар әзірленді.

Агенттік ұсыныстарын негізге ала отырып Үкімет мемлекеттік органдарға тапсырма берген соң  мемлекеттік қызметтерді көрсету процесстерін жетілдіру және оңтайландыру бағытында олар тиісті жұмыстар атқаруда» - деді Агенттік төрағасы.

 

  • 19.01.2024
  • 247
Жазықбай Д.М.

ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Төрағасы

Жазықбай Д.М.
(Мұрағат)

ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Төрағасы

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика