• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Шаққалиев А.А.
Шаққалиев А.А.

ҚР Сауда және интеграция министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
Қызметтердің ең мәселелік салаларының рейтингі белгіленді

Қазақстандық тұтынушы тауарлар мен қызметтер нарығындағы ең қорғалмаған субъект болып табылады, ал оның құқықтары күн сайын және барлық жерде бұзылады. Жыл сайын кәсіпкерлер мен сатушылар тарапынан сервис сапасының төмендігіне шағымдар саны өсуде. 2020 жылғы шілде мен қазан аралығында ҚР тұрғындары арасында тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында әлеуметтік зерттеу жүргізілді. Сауалнаманың мақсаты халықтың қандай да бір қызмет түрлерімен қанағаттану деңгейін анықтау, сондай-ақ қазақстандықтардың тұтынушылық сауаттылығы деңгейін анықтау болды. Респонденттер сауда мен қызметтің 20 саласын бағалады. Ел тұрғындарының қанағаттану пайызы орташа деңгейден жоғары (67%) екенің белгілі болды. Әлеуметтік сауалнама негізінде азаматтардың тұтынушылық құқықтары үнемі бұзылатын қызметтердің топ-5 проблемалық саласы анықталды. Бұл тізімде медициналық қызметтер көш бастап тұр, тұтынушылардың  45,9% - ы көрсетілетін қызметтердің сапасына қанағаттанбайды. Сұратылған тұтынушылардың 43,2% теміржол көлігінің қызметтеріне қанағаттанбаған Қалааралық/халықаралық автомобиль көлігінің, оның ішінде таксидің қызметтеріне тұтынушылардың 42% қанағаттанбаған. Білім беру орталықтарының қызметтеріне сұралған тұтынушылардың 41,6% қанағаттанбаған. Қанағаттанбаған қызметтердің бестігін байланыс қызметі жабады, сұралған тұтынушылардың 35,9% қанағаттандырмайды. Туристік сала, қоғамдық тамақтану, ТКШ және басқа да салаларға қатысты шағымдар аз емес. ТҚҚК-ге құрылыс ұйымдарының атына шағымдар түскен жоқ. Олар ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитетіне тікелей жіберіледі, ол құрылыс саласының барлық мәселелеріне жетекшілік етеді. Респонденттердің 67,5% - ы тұтынушылардың құқықтарын қорғауды мемлекеттік реттеу саласында бәрі жақсарды деп санайды. Зерттеу қорытындысы бойынша Комитет бірқатар ұсынымдар әзірледі. Мемлекеттік органдарға тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың барлық бағыттары бойынша түсіндіру жұмыстарын күшейту ұсынылады. Кәсіпорынның, ұйымның, көрсетілетін қызметті берушінің имиджіне әсер ету арқылы көрсетілетін қызметтер саласында бәсекелес ортаны қолдау және құру маңызды. Бұл тауарлардың, қызметтердің сапасын арттыруға және тұтынушылық шағымдардың санын азайтуға көмектеседі. Мектептерде, колледждерде, ЖОО-ларда, тұтынушылар арасында тұтынушылық сауаттылық негіздеріне оқыту жүргізу ұсынылды. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы мәселелер заңнамалық реформаларды жалғастыру қажеттігін көрсетті. Атап айтқанда, 2021 жылы "тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Заңға түзетулердің 2-пакетін әзірлеу басталды.

  • 16.07.2021
  • 263
Шаққалиев А.А.

ҚР Сауда және интеграция министрі

Шаққалиев А.А.
(Мұрағат)

ҚР Сауда және интеграция министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика