• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Шаққалиев А.А.
Шаққалиев А.А.

ҚР Сауда және интеграция министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
Мемлекет басшысының жарлығымен " Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына қол қойылды .

Бұл тұтынушылардың құқықтарын қорғау құралдарындағы өзгерістер күшіне енгенін білдіреді. Өткен жылдың ішінде біз Сауда және интеграция министрлігінде тұтынушылар құқығын нығайту және ТҚҚ арқылы жоғары сауда мәдениетін құру стратегиясын жүзеге асырып, көптеген жұмыс жасадық. Менің ойымша, сауатты тұтынушы адал кәсіпкерді қалыптастырады. Ал сауатты тұтынушы сатып алынатын тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің жоғары сапасын талап еткен кезде болады. Біз сауда-саттықта қарапайым заттардың экономикасын қолдаудың тексерілген, пәрменді құралдарының бірі ретінде техникалық реттеуді күшейту және іс жүзінде жосықсыз импорттан бөгеп, протекционистік шара ретінде жұмыс істейміз. Бірақ сапасыз отандық өндіріс пен сапасыз қызметтерге тыйым тек тұтынушылардың өздері, кең қоғамдық бақылаудың көмегімен мүмкін болады.

Заңға енгізілген өзгертулермен біз тұтынушылардың құқықтарын қорғау құралдарын кеңейтіп қана қоймай, сонымен қатар ТҚҚ бойынша қоғамдық ұйымдарды кәсіпкерлердің этикалық нормалардың сақталуын бақылаудың белсенді процесімен байланыстырамыз. Шағымдарды өңдеудің үш сатылы моделі Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы ҚР заңында тұтынушының атынан сотқа дейінгі келіссөздерді жүргізуге мүмкіндік береді: бірінші деңгейде сатушыға шағымды өз бетінше немесе сотқа дейінгі дауларды шешу субъектілерінің (ТҚҚ бойынша ҮЕҰ) қызметіне жүгіну арқылы қарау мүмкіндігі қарастырылған. Мемлекеттік уәкілетті орган процеске екінші кезеңде ғана араласа алады. Оның үстіне, ол жосықсыз сатушыларды жауапқа тартуға құқылы болады. Осы екі қадамда да тұтынушылық мүдделерге басымдық беріледі!

Сот-шағымдарды қараудың ең соңғы кезеңі (өкінішке орай, қажетті кезеңі) болып табылады. Біраз даулар сотқа дейін жетпейтініне үміттенемін.

Мен барлық Қазақстан тұрғындарын әл-ауқатының өсуінің кезекті қадамына айналған жаңа заңмен құттықтаймын. Шынында да сапалы және қауіпсіз өнімді тұтыну біздің азаматтарымыздың ажырамас құқығы болып табылады. Мемлекет қазақстандықтардың қауіпсіздігі мен жайлылығын қамтамасыз ету үшін бар күшін салуда.

  • 26.06.2020
  • 375
Шаққалиев А.А.

ҚР Сауда және интеграция министрі

Шаққалиев А.А.
(Мұрағат)

ҚР Сауда және интеграция министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика