- Блогтар
- Шаққалиев А.А.
Шаққалиев А.А.
ҚР Сауда және интеграция министрі
Электрондық сауданы ынталандыру үшін қандай шаралар қолданылады?
ҚР Сауда және интеграция министрлігі электрондық сауданы ынталандыру және ШОБ оқыту, жеткізу қызметі мен логистикалық сервистерді дамыту, заңнаманы жетілдіру, сондай-ақ онлайн трансшекаралық сауданы дамыту бойынша кешенді жұмыс жүргізуде.
Осылайша, көптеген студенттерді электрондық коммерция негіздеріне оқыту мақсатында ағымдағы жылы білім беру jumysbar.kz платформасында оқыту модулі іске қосылды, оған оқу материалдары, бейне сабақтар, түрлі сәтті онлайн-кәсіпкерлермен сұхбат кіреді.
Бұдан басқа, ішкі электрондық сауданы дамытуды ынталандыру шеңберінде ШОБ-ты онлайн бизнес жүргізу бойынша оқыту бойынша жұмыс белсенді жүргізілуде.
Ол үшін ағымдағы жылдың қыркүйегінен бастап СИМ платформаны іске қосады SmartDuken.kz, бұл AIFC FintechHub-тің жетекші жаһандық төлем компаниясымен, Mastercard-пен серіктестікте дамуы.
Осы жылдың өзінде платформада 4 курс іске қосылады. Бүгінгі күні курстарды шығару кестесі дайын және курстарға арналған контентті құру бойынша одан әрі жұмыс жүргізілуде.
Отандық өндірісті шетелде ілгерілету бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстарды қоспағанда, ЕАЭО-ға мүше мемлекеттер төлемдерді төлеуді оңайлатуға және барлық кедендік операцияларды жүзеге асыруға, сондай-ақ тауарларды алушылар үшін қолайлылықты арттыруға бағытталған сыртқы электрондық сауда саласында пилоттық жоба (эксперимент) жүргізуді жоспарлап отыр.
Жоба сондай-ақ кедендік әкімшілендіруді едәуір жеделдетуге және интернет-сауда шеңберінде рәсімдерді оңайлатуға мүмкіндік беретін электрондық сауда операторы институтын енгізуді көздейді.
Жалпы, 2019 жылы ҚР-дағы электрондық сауда нарығының көлемі шамамен 700 млрд.теңгені құрады, ал 2020 жылы бұл көрсеткіш 2 есе өсіп, 1,1 трлн. теңгеден асты. теңге, бөлшек сауданың жалпы көлемінің 9,7% - на жетті.
- 12.08.2021
- 174