- Блогтар
- Шаққалиев А.А.
Шаққалиев А.А.
ҚР Сауда және интеграция министрі
Сауда министрлігі кәсіпкерлерді Қытайға экспорттың қыр-сырына оқытуды жалғастыруда
Сауда және интеграция министрлігінің «QazTrade» сауда саясатын дамыту орталығында қазақстандық азық-түлік секторы компанияларының Қытай нарығына шығуы бойынша Экспорттық Акселерация Бағдарламасының аясында оқыту вебинарлардың сериясы жалғасты.
«Қытай нарығында өнімді жылжыту. Қытайлық серіктестермен жұмыс жасау бойынша ұсыныстарды» тақырыбындағы жаңа вебинарды QazTrade қызметкерлері PricewaterhouseCoopers (PwC) серіктестерімен бірлесіп жүргізді.
Вебинар барысында мынадай тақырыптар қарастырылды: Қытай тұтынушысының портреті, маркетингтік стратегиясына назар аудара отырып Қытайдағы тамақ өнімдерін ілгерілету арналары, тауардың орамасы мен сыртқы түрі, сондай-ақ Қытайдағы әлеуетті серіктестермен жұмыс жасау бойынша ұсыныстар.
Шақырылған Қытай сарапшылары Қытай тұрғындарының жасына, әлеуметтік жағдайына және өмір салтына қарай тұтынушылық белсенділікке баса назар аудара отырып, азық-түлік өнімдерін тұтынушылардың негізгі топтарын ұсынды. Спикерлер жас ұрпақтың, 40 жасқа дейінгі адамдардың салауатты өмір салтын ұстанатынын, сондықтан сатып алынатын азық-түлік өнімдері туралы ақпаратты мұқият зерделейтінін атап өтті. Тауар өндірушілер көптеген тауарлардың жоғары сапамен, пайдамен және құндылықпен сипатталатын премиум сегментіне көшу тенденциясын көреді. Сатып алушылар үшін импортталатын тамақ өнімдері Қытайдың барлық санитарлық талаптары мен нормаларына сәйкес келуі керек екенін білуі қажет.
Азық-түлік өнімдерін жылжыту арналары – интернет-сайттар немесе супермаркеттер арқылы дәстүрлі сауда – мамандар қытай нарығына шығудың маркетингтік стратегиясына сүйене отырып таңдауды ұсынады. Көңіл тұр назар орау және тауарды позиционированию оның супермаркетінде. Сонымен қатар, сарапшылар супермаркеттегі өнімдерге назар аудару үшін керемет, түрлі-түсті маркетингтік және жарнамалық материалдарды қолдануды ұсынады. Қытайлық сатып алушылар арасында да, сарапшылар арасында да өнімнің беделі мен танымалдылығына, тауарлардың басым сипаттамаларына, қаптамасына және құнына назар аударады.
Қытай сарапшылары өнімдерді ілгерілету үшін прогрессивті интернет-сайттар ретінде WeChat, Weibo, TikTok, Little Red-ті атап өтеді. Сандық байланыс құралдарын тиімді пайдалану Қытайдағы брендтің сәттілігі мен сәтсіздігін анықтайтын фактор болып табылады. Интернет-алаңдар тауарларды тікелей сатуға мүмкіндік береді.
Қытай сарапшылары зияткерлік меншікті қорғау, оның ішінде тауар таңбасын Қытай аумағында тіркеу рәсімдерін елде сату басталғанға дейін аяқтауға кеңес береді. Қазақстандық компаниялар экспорттық акселерация бағдарламасы шеңберінде Қытай нарығына тиімді шығу бойынша оқытудан өтуді жалғастырады.
«Экспорттық Акселерация» бағдарламасы шеңберінде өткізілетін барлық вебинарлардың бейнежазбаларына еркін қол жеткізуге болады: Сауда және интеграция министрлігінің Youtube арнасында, «QazTrade» сауда саясатын дамыту орталығының сайтында - qaztrade.org.kz, @qaztradeaccelerator Фейсбук әлеуметтік желісіндегі QazTrade парақшасында.
- 12.10.2020
- 356