• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Шаққалиев А.А.
Шаққалиев А.А.

ҚР Сауда және интеграция министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
Сауда министрлігі кәсіпкерлерді Қытайға экспорттың қыр-сырына оқытуды жалғастыруда

Сауда және интеграция министрлігінің «QazTrade» сауда саясатын дамыту орталығында қазақстандық азық-түлік секторы компанияларының Қытай нарығына шығуы бойынша Экспорттық Акселерация Бағдарламасының аясында оқыту вебинарлардың сериясы жалғасты.

«Қытай нарығында өнімді жылжыту. Қытайлық серіктестермен жұмыс жасау бойынша ұсыныстарды» тақырыбындағы жаңа вебинарды QazTrade қызметкерлері PricewaterhouseCoopers (PwC) серіктестерімен бірлесіп жүргізді.

Вебинар барысында мынадай тақырыптар қарастырылды: Қытай тұтынушысының портреті, маркетингтік стратегиясына назар аудара отырып Қытайдағы тамақ өнімдерін ілгерілету арналары,  тауардың орамасы мен сыртқы түрі,  сондай-ақ Қытайдағы әлеуетті серіктестермен жұмыс жасау бойынша ұсыныстар.

Шақырылған Қытай сарапшылары Қытай тұрғындарының жасына, әлеуметтік жағдайына және өмір салтына қарай тұтынушылық белсенділікке баса назар аудара отырып, азық-түлік өнімдерін тұтынушылардың негізгі топтарын ұсынды. Спикерлер жас ұрпақтың, 40 жасқа дейінгі адамдардың салауатты өмір салтын ұстанатынын, сондықтан сатып алынатын азық-түлік өнімдері туралы ақпаратты мұқият зерделейтінін атап өтті. Тауар өндірушілер көптеген тауарлардың жоғары сапамен, пайдамен және құндылықпен сипатталатын премиум сегментіне көшу тенденциясын көреді. Сатып алушылар үшін импортталатын тамақ өнімдері Қытайдың барлық санитарлық талаптары мен нормаларына сәйкес келуі керек екенін білуі қажет.

Азық-түлік өнімдерін жылжыту арналары – интернет-сайттар немесе супермаркеттер арқылы дәстүрлі сауда – мамандар қытай нарығына шығудың маркетингтік стратегиясына сүйене отырып таңдауды ұсынады. Көңіл тұр назар орау және тауарды позиционированию оның супермаркетінде. Сонымен қатар, сарапшылар супермаркеттегі өнімдерге назар аудару үшін керемет, түрлі-түсті маркетингтік және жарнамалық материалдарды қолдануды ұсынады. Қытайлық сатып алушылар арасында да, сарапшылар арасында да өнімнің беделі мен танымалдылығына, тауарлардың басым сипаттамаларына, қаптамасына және құнына назар аударады.

Қытай сарапшылары өнімдерді ілгерілету үшін прогрессивті интернет-сайттар ретінде WeChat, Weibo, TikTok, Little Red-ті атап өтеді. Сандық байланыс құралдарын тиімді пайдалану Қытайдағы брендтің сәттілігі мен сәтсіздігін анықтайтын фактор болып табылады. Интернет-алаңдар тауарларды тікелей сатуға мүмкіндік береді.

Қытай сарапшылары зияткерлік меншікті қорғау, оның ішінде тауар таңбасын Қытай аумағында тіркеу рәсімдерін елде сату басталғанға дейін аяқтауға кеңес береді. Қазақстандық компаниялар экспорттық акселерация бағдарламасы шеңберінде Қытай нарығына тиімді шығу бойынша оқытудан өтуді жалғастырады.

«Экспорттық Акселерация» бағдарламасы шеңберінде өткізілетін барлық вебинарлардың бейнежазбаларына еркін қол жеткізуге болады: Сауда және интеграция министрлігінің Youtube арнасында, «QazTrade» сауда саясатын дамыту орталығының сайтында - qaztrade.org.kz, @qaztradeaccelerator Фейсбук әлеуметтік желісіндегі QazTrade парақшасында.

  • 12.10.2020
  • 394
Шаққалиев А.А.

ҚР Сауда және интеграция министрі

Шаққалиев А.А.
(Мұрағат)

ҚР Сауда және интеграция министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика