• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Шаққалиев А.А.
Шаққалиев А.А.

ҚР Сауда және интеграция министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция министрлігі Нұр-Сұлтан қаласында тұтынушылардың құқықтарын қорғау платформасының пилоттық нұсқасын іске қосты

Ағымдағы жылдың қазан айында Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция министрлігі Нұр-Сұлтан қаласында тұтынушылардың құқықтарын қорғау цифрлық платформасының пилоттық нұсқасын іске қосты.

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі цифрлық платформа тұтынушылардың барлық шағымдарын/өтініштерін жинаудың, өңдеудің және мониторингілеудің орталықтандырылған алаңы болуы тиіс.

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі цифрлық платформаның пилоттық нұсқасының 1-кезеңі аясында «Тауарды айырбастау/қайтару» санаты бойынша өтініштерді жинау және өңдеудің тестілеуі жүргізілетін болады. Пилоттық жобаға үш ірі сауда орындары қатысады: Alser, Magnum Cash&Carry, Анвар.

Тұтынушылар платформаға weask.kz адресі бойынша кіре алады және жоғарыда көрсетілген дүкендерден сатып алынған тауарды айырбастау / қайтару бойынша өз өтініштерін / шағымдарын қалдыра алады. Бұл ретте, өнім дүкеннің қайтару талаптарына сәйкес келуі керек, чектің немесе дүкенде сатып алу туралы растаудың болуы қажет. Басқа мәселелер бойынша шағымдар/өтініштер беру функционалы пысықталуда және платформаны толыққанды іске қосу шеңберінде қолжетімді болады.

Шағым/өтініш беру үшін тұтынушыға бірнеше арналар қолжетімді болады: (1) өз сұратуын тікелей платформада жіберу, (2) сауда орындарындағы смартфондардың көмегімен QR-кодтарды оқу арқылы.

Платформаға шағым түскеннен кейін тұтынушылардың шағымын дүкен қарайды. Егер тұтынушы дүкеннің жауабына қанағаттанбаса, онда өтініш әрі қарай ҚР Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетінің қарауына жіберіледі.

Платформаны толыққанды іске қосу нәтижелері бойынша тұтынушылар өздерінің құқықтары мен мүмкіндіктері туралы қажетті ақпаратпен қамтамасыз етіледі, дүкендермен өзара іс-қимыл онлайн-форматқа ауыстырылады, бұл көрсетілетін қызметтердің / сатылатын тауарлардың сапасын арттыруға әсер етеді.

Сонымен бірге, тұтынушыларда онлайн форматта қоғамдық бірлестіктерден және Қазақстанның басқа да сотқа дейінгі реттеу органдарынан қосымша ақпарат және қолдау алу үшін жүгіну мүмкіндігі болады.

Сауда желілер / дүкендер пилоттық жобаға қатысуы үшін СИМ Цифрландыру департаментіне келесідей телефон нөмірі бойынша хабарласа алады: 8 (7172) 75 06 65, Сәлімжан Тойлыбек.

  • 26.10.2020
  • 457
Шаққалиев А.А.

ҚР Сауда және интеграция министрі

Шаққалиев А.А.
(Мұрағат)

ҚР Сауда және интеграция министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика