• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Мәдиев Ж.Х.
Мәдиев Ж.Х.

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
“Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына қатысты Заң мақұлданды. Бұл заң мемлекеттік қызметтерді алуды жеңілдетіп, еліміздің шалғай ауылдарындағы азаматтарға да мемқызметтерді алуға мүмкіндік береді

Бұл қалай мүмкін болды? Бұл серіктес-компанияларға мемлекеттік қызметтер көрсету жөніндегі функциялардың бір бөлігін беру туралы жаңашылдықтың арқасында жүзеге асырылатын болады.

Енді "Қазпошта" сияқты серіктес компаниялар сіздің өтінімдеріңізді қабылдайды және Халыққа қызмет көрсету орталықтары жоқ шағын ауылдарда жұмыс істейді. Бұл жұмыс тек өтінімдерді қабылдап, нәтижелерді беруге қатысты ғана болады. Сіздің деректеріңіз мемлекеттің жіті қарауында сақталады, қорғалады және жеке компанияларға берілмейді.

Бұл заң-еліміздің барлық азаматтары үшін мемлекеттік қызметтердің қолжетімділігі мен ыңғайлылығын жақсартуға жасалған нақты қадам. Бұл құжат халықтың қажеттіліктерін өтейтін заңға айналатынына сенімдімін, өйткені оның негізгі қағидаттары азаматтардың ыңғайлылығы мен жайлылығына бағытталған.

Әлеуметтік желілердегі жеке хабарламалар мен комментарийлерді оқи отырып, Мемлекеттік корпорация қызметкерлерінің жауапкершілігі халықтың толғандыратын мәселелердің бірі екенін байқаймын. Дәл осы Заң азаматтардың жеке деректерімен жұмыс істеу бөлігінде қызметкерлердің жауапкершілігін күшейтеді. Енді ережені бұзған қызметкерлер мемлекеттік қызметшілермен бірдей жазаға тартылады.

Біз, сондай-ақ, Мемлекеттік корпорация қызметкерлерінің жалақысын көтеру бойынша жұмысты жалғастырудамыз. Жаңа заңға сәйкес Халыққа қызмет көрсету орталықтары азаматтардың қалауы мен сұрауы бойынша қосымша сервистер мен қызметтер көрсете алады.

Мемлекеттік қызметтер барлық азаматтар үшін қолжетімді болуы - біз үшін өте маңызды. Мысалы, мүмкіндігі шектеулі жандарға үйге құжаттарды тегін жеткізу сияқты маңызды льготаларды күшінде қалдырдық.

Бұл заң Парламентте мұқият талқыланды, жария талқылаудың барлық кезеңдерінен өтті, қабылданды және Қазақстан Республикасының Президентіне қол қоюға жіберіледі.

Жаңа жыл қарсаңында "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына қатысты Заң президентіміздің қолдауына ие болып, қоғамның дамуына үлесін қосады деп сенемін.

  • 22.12.2023
  • 246
Мәдиев Ж.Х.

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

Мәдиев Ж.Х.
(Мұрағат)

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика