• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Мәдиев Ж.Х.
Мәдиев Ж.Х.

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
Цифрландыру білім беру үдерісін оңтайландыруға және жақсартуға қалай көмектеседі?

Цифрландыру білім беру үдерісін оңтайландыруға және жақсартуға қалай көмектеседі?

Кеше Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрімен бейресми түрде кездесу өтті. Оның себебі, өз ұсыныстарымен бөлісу, ҚР БҒМ тарапын тыңдау және білім беруді цифрландырудағы проблемалардың шешімін анықтау мәселесі алға қойылды. Осы іс-шараны өткізуге Министр Асхат Аймағамбетовке үлкен рахмет.

Біріншіден, АТ саласының дамуы цифрлық трансформациямен тікелей байланысты. ҚР БҒМ-мен бірлесіп, білім беру үдерісіне отандық АТ-шешімдерін кедергісіз енгізу мақсатында жағдай жасау негізгі міндеттерінің бірі. Осы тұрғыда Асхат Қанатұлы мені цифрлық шешімдерді топтастыруды сұрады. Мен өз кезегімде, АТ компанияларын өз ұсыныстарыммен бізбен белсенді түрде жұмыс жасауға шақырамын.

АТ бойынша кәсіби стандарттарды өзектендіру және білім беру бағдарламаларының тізілімін қайта қарау туралы шешім қабылданды. Олар нарық талаптарына сай болуы тиіс. Мұның бәрін біз бизнеспен бірге жасаймыз!

Бүкіл саланың тағдыры АТ кадрларын даярлау сапасына байланысты екенін атап өткім келеді. Мұнайсыз бензин ала алмаймыз, сол секілді сапалы білімсіз білікті мамандар болмайды.

Екіншіден, IT-мамандары үшін Сертификаттау орталықтарын құру туралы шешім қабылданды. Бұл жоғары сапалы, бірақ жоғары оқу орындарын тәмамдаған кезде түлектерді бағалау үшін шетелдік ұқсастықтардан бірнеше есе арзан. Біз өз саламыздың бастамашымыз! Барлық жоғары оқу орындарынан нарыққа білікті мамандарды кімдер ұсынуға дайын екендігін анықтау қажет. Студенттерді немқұрайлы оқытатындардан лицензия алу, өйткені оқу орындарының мұндай көзқарасына жол берілмейді. Түлектер сұранысқа ие және бәсекеге қабілетті болуы тиіс. Түпкі нәтиже - нарыққа сапалы IT-мамандарды «даярлау».

Үшіншіден, 2022 жылдан бастап АТ мамандықтарына түсетін түлектер физиканың орнына информатиканы тапсыратын болады.

Төртіншіден, қашықтан білім беру мәселесі талқыландық. Біздің платформалар індет кезінде дамуға көмектесті. Бірақ біз білім беруді жекелендіруге әкелетін келесі қадамдар туралы келістік. Міндетті түрде мұғалімді емес, оқушыны жүйемен басқару алгоритмдерін қолдануы тиіс. Жүйенің өзі мұғалімге де, оқушыға да білімді қай бағытта күшейту керектігін және қай жерде ерекше назар аудару керектігін айтады. Қарапайым сөзбен айтқанда: егер сіз бөлшектерді игермеген болсаңыз, логарифмдерді қалай үйренесіз? Жүйе оқушыны жетелеп, мұғалімді хабардар етуі тиіс. Бұл мұғалімдердің жұмысын автоматтандырады, оларға тәлімгерлік етуге уақыт бөледі.

Бесіншіден, біз жыл сайын АТ мамандарын даярлайтын барлық 84 ЖОО-ға талдау жүргіземіз деп шештік. Мұндай талдау ҚР БҒМ қажет болған жағдайда тиісті тексерулерді ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

Алтыншыдан, ҚР БҒМ Қазақстанның жетекші компанияларына қамқорлықпен бере алатын 5-10 жоғары оқу орнынан АТ факультеттерді белгілейді. Компаниялардың да жоғары оқу орындарының білім беру үдерісіне тікелей қатысуы, олардың саясатын айқындауы және білім беру бағдарламасы мен тағылымдамаларына көмектесуі маңызды. Қаржылық қолдау да жоққа шығарылмайды. АТ саласында практикалық білім мен тәлімгерлік маңызды.

  • 15.03.2021
  • 408
Мәдиев Ж.Х.

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

Мәдиев Ж.Х.
(Мұрағат)

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика