• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Мәдиев Ж.Х.
Мәдиев Ж.Х.

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
«Үкімет сағаты» аясында Мәжілісте мемлекеттік қызмет көрсету саласын дамыту туралы айттым.

«Үкімет сағаты» аясында Мәжілісте мемлекеттік қызмет көрсету саласын дамыту туралы айттым.

Біріншіден, осы қызметке тағайындалған сәттегі алғашқы шешімдердің бірі - мемқызметтер көрсету саясатын өзгерту, яғни қызметтерді басқа да қосымшалар арқылы алу мүмкіндігін қамтамасыз ету болатын. Мысалы, жыл басынан бері қолданушылардың 36 пайызы автокөліктерін банк арқылы қайта тіркеген, жыл аяғында 50 пайызға жеткізуді жоспарлап отырмыз, ал келесі жылы 80 пайызға жетсе дейміз. Осылайша біз азаматтарға қызметтерді ұсыну үрдісін жеңілдетіп, қажетсіз кедергілер мен қағазбастылықты жойғымыз келеді.

Сәби күтіміне қатысты жәрдемақыны тағайындау қызметін де осындай қарапайым қылдық. Мен көпбалалы әке ретінде жаңа босанған аналар құжаттарды рәсімдеу кезінде қандай қиындықтарға тап болатынын жақсы білемін. Бұл қызметті адам қарасы көп жиналатын жерге бармай-ақ алу мүмкіндігін ұсыну қажет деп шештік. Бұл тарапта бізге банктер қолұшын беріп жатыр. Мұндай сервис жуырда ғана іске қосылса да, аз уақыттың ішінде Halyk Homebank және Kaspi сервистері арқылы 500 өтінім қабылданды. Біздің ойымызша, осы сервистің арқасында ХҚКО-ға баратын адамдардың саны 400 мыңға қысқаруы тиіс.

Екіншіден, осындай қызметтерді кеңінен ұсыну үшін өмірлік жағдайларды сараптайтын Цифрлық трансформация орталығы құрылды. Тарқатып айтсақ, азаматтарға проактивті қызметтер көрсету, қызметтерді танымал банк қосымшалары арқылы ұсыну, цифрлық құжаттарды қолдану, биометриялық идентификация.

Үшіншіден, «Халық үніне құлақ асатын мемлекет» тұжырымдамасын жүзеге асыру үшін азаматтардың барлық арыз-шағымдары Әкімшілік рәсімдік-процестік кодекс аясында қаралатын бірыңғай ақпараттық жүйе жасалды. «e-Otinish» өтінімнің қаралу үрдісін бақылап, мемлекеттік мекеменің тиімді және нақты жауап беруін қадағалауға мүмкіндік береді.

Төртіншіден, ХҚКО-ның жаңа форматын қалыптастыру арқылы ұзынсонар кезекті жойып, тіпті орталыққа бару міндетінен босату – қызметтерді видеоқоңырау арқылы көрсету. Қазіргі таңда бұл бағыттағы пилоттық жоба төрт аймақта іске қосылған – Ақмола, Қостанай, Қызылорда және Павлодар облыстары.

Бесіншіден, 1414 бірыңғай байланыс орталығы (ББО) 34 млн қоңырау қабылдаған, бұл 2019 жылмен салыстырғанда 10 есе көп. ББО-ға екі мыңға жуық қызметкер тартылып, қызмет көрсету процесі қайта қаралды, операторлардың жауабын күту уақыты қысқарып (304 секундтан 16 секундқа дейін), нәтижелі қоңыраулар көлемі ұлғайды (69%-дан 99,1%-ға дейін) және т.б. Сондай-ақ операторлардың ынтасын көтеру мақсатында жалақыларын көтердік.

Алтыншыдан, күн сайын маған тұрғындардан интернет сапасына қатысты көптеген арыз-шағымдар түседі. Байланыс сапасын қадағалау аясында ұялы операторлар сапасыз қызмет көрсеткен жағдайда әкімшілік жауапкершілікке тартылады. Биылғы жылдың басынан бері 408 тексеріс жүргізіліп, 92,1 млн теңгеге айыппұл салынды. Бұл орайда, интернет сапасына қатысты арыз-шағымдарды біздің министрлікке ресми түрде жолдау қажеттігін қайталағым келеді, сонда ғана біз ресми өтінім негізінде тексеріс жүргізе аламыз.

Өткен аптада геостационарлық емес спутниктік жүйе жүргізілген Қосшыға барып, тұрғындарымен бірге байланысты сынақтан өткіздік. Бұл жүйені Интернетке кеңжолақты қатынауға жол ашып, байланыс саласын дамыту үшін елімізде кеңінен енгізуді көздеп отырмыз.

Сондай-ақ біз ГСЕО операторларымен де келіссөздер жүргізіп жатырмыз, соның ішінде SpaceX, OneWeb және SES те бар.

  • 27.10.2021
  • 264
Мәдиев Ж.Х.

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

Мәдиев Ж.Х.
(Мұрағат)

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика