• Электрондық үкімет
  • Ашық үкімет
  • Қазақстан Республикасының үкіметі
  • Сайттың мобильді нұсқасы
  • Нашар көретіндерге арналған нұсқа
ҚАЗ РУС ENG
Кіру немесе тіркелу
Логотип портала Открытый диалог
  • Портал туралы
    • Талдау
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Трансляциялау жазбалары

Сервистер

Бойынша сұрыптау

Өтініш нөмері

Ұйым басшыларының блогтары

Категориялар

Жауап берілген

Мерзімі өткен

Мемлекеттік орган

Интернет-конференция статусы

Мемлекеттік орган

Категориялар

Қарастырылу мәртебесі

Кезең

С По
меню
  • Портал туралы
  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
    • Категориялар бойынша
    • Мемл. органдар бойынша
  • Компоненты ОП
    • Открытые данные
    • Открытые бюджеты
    • Открытые НПА
    • Оценка эффективности деятельности ГО
  • Пайдаланушалырға көмек
  • Блогтар
  • Барлық жазбалар
  • Өзекті өтініштер
  • Барлық өтініштер
  • Мұрағат
  • Блогтар
  • Мәдиев Ж.Х.
Мәдиев Ж.Х.

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер
Бүгін Алматылықтармен кездесу өткіздім

Министрлік тарапынан цифрландыру, байланыс сапасын жақсарту және "көрінбейтін үкімет" тұжырымдамасын енгізу бағыттары бойынша атқарылып жатқан жұмыстар жайлы айтып бердім.
Байланыс сапасын арттыру мәселесі әрдайым басты назарда және қала тұрғындарынан осы мәселе бойынша көптеген шағымдар келіп жатады. Байланыс сапасын арттыру бағытындағы шаралардың бірі ретінде біз айыппұлдарды ұлғайтуды көздейтін тиісті заңнамаға түзетулер енгіздік. Мәселен, осының арқасында операторлар Алматыда байланыс сапасын арттыратын 8 жаңа базалық станция орнатты, сондай-ақ 5-уін жақсартты.
Кездесу барысында 5G технологиясының қаншалықты қажет екендігі туралы сауал қойылды, 5G уақыт талабы екенін атап өткім келеді. Технологиялар қазір қас-қағым сәтте дамып келеді және интернет бірге ілесуі керек. Егер біз әрдайым алда болғымыз келсе, онда жылдам интернетті өзімізде де енгізуіміз керек. Айтпақшы, Алматыда биыл 5G технологиясы бар 5 базалық байланыс станциясы орнатылды. 2023 жылы желімен қамту 15% -ға жетеді.
"Көрінбейтін үкімет" тұжырымдамасына келетін болсақ, біз қазақстандықтардың өміріне проактивті форматты біртіндеп енгізіп жатырмыз. Мысалы, қазірдің өзінде 26 проактивті қызмет бар, көп ұзамай бұл көрсеткіш 38-ге жетеді. Ірі проактивті жобалардың бірі – "отбасының цифрлық картасы", ол 6 млн қазақстандық отбасын 80 параметр бойынша бақылауға мүмкіндік береді.
Осының негізінде қиын жағдайларды анықтау және тиісті көмек көрсету  шаралары қабылданады.
Айтпақшы, бүгін кездесуге қатысушылардың бірі, егер Дамумед қосымшасы бола тұра, бізге e-Densaulyq жүйесі не үшін керек?-деген сауал қойды? E-Densaulyq жүйесін енгізу арқылы Damumed немесе басқа компаниялардағы барлық деректерді біз мемлекеттік жүйеде шоғырландырамыз, бұл компаниялардың жұмысы тоқтаған сәтте немесе басқа да жағдайларда пациенттер деректерінің сақталуын қамтамасыз етеді.
Бүгін тұрғындар тарапынан қойылған барлық сұрақтарға жауап беруге тырыстым, олардың ұсыныстарын басты назарға алып, көтерілген мәселелерді шешу бойынша жұмыс істейміз. Кездесуге арнайы келіп, белсенділік танытқандары үшін Алматы тұрғындарына ризашылығымды білдіргім келеді!

  • 24.11.2022
  • 320
Мәдиев Ж.Х.

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

Мәдиев Ж.Х.
(Мұрағат)

ҚР Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі

  • Жазбалар
  • Өмірбаян
  • Өзекті өтініштер
  • Өтініштер

IT-компаниялардың қабылдауға жазылуы

Назарыңызға

Заңнаманың өзгеруіне байланысты (https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z2200000177) және өтініштерді қабылдаудың бірыңғай терезесі ретінде «Е–otinish» ақпараттық жүйесін институттандырумен байланысты мемлекеттік органдардың бірінші басшыларына барлық  «Е-otinish» арқылы жүгіне аласыз.  

Маңыздысы – «Е-otinish»-ке келіп түскен барлық өтініштерді мемлекеттік органда, Бас прокуратурада қатаң есепте және бақылауда болады.

Платформа өтініш берген азаматттың өз өтінішін қарау барысын бақылауға және өзі бақылауға мүмкіндік береді. «Е-otinish» жүйесі арқылы шағым немесе арыз берген кезде түпкілікті шешім қабылданғанға дейін мемлекеттік орган Сізге алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге құқылы.

Мемлекеттік органның соңғы жауабын алғаннан кейін Сіз оның қаншалықты қанағаттанғанын бағалай аласыз.

Е-өтінішке өту

Біз туралы

  • Портал туралы
  • АКТ саласын дамыту жөніндегі басшы
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
  • Тұрақты даму мақсаттары
  • Экран дикторы
  • Құпиялылық саясаты
  • © Ашық диалог

    Ашық диалог

  • Ұйым басшыларының блогтары
  • Интернет-конференциялар
  • Сауалнамалар
  • Жазылымдар
  • Байланыстар

    Мекен-жай: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55/15 ғимарат

    Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, +7-7172-906-984

    E-mail: support@goscorp.kz

    Яндекс.Метрика